Показники якості в сфері теплопостачання буде моніторити Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг. Як відзначають в НКРЕКП це дозволить повідомляти споживачам та всім зацікавленим сторонам про рівень надання послуги. Передає Хвиля.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяУ прес-службі НКРЕКП повідомляють, що відповідні проекти форм звітності були схвалені на засіданні комісії.
- безперервність теплопостачання (щорічно);
Колишній партнер "Холостячки" Мішиної зізнався, що потребує допомоги: "Прощайте"
Закохана Гросу перетворилася на ніжну лялечку: "Як квіточка"
На Львівщині хвора на рак жінка померла після пологів: "Вікуся стала янголом для донечки"
Список небезпечних продуктів: що їсти у жодному разі не можна
- якість теплоносія (щорічно);
- комерційна якість надання послуг (щоквартально).
Згідно з повідомленням, запровадження моніторингу дозволить регулятору вже зараз інформувати споживачів і всі зацікавлені сторони про показники якості послуг з теплопостачання ліцензіатів комісії, а в перспективі — враховувати показники якості послуг при встановленні тарифів ліцензіатів у сфері теплопостачання.
Варто відзначити, з 1 листопада українці відчують на собі значне підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги.
Проте навіть до моменту підвищення, установленому законодавчо, в Україні простежуються шахрайські схеми регулювання тарифів.
За результатами моніторингу стану регулювання тарифів на тепло органи місцевого самоврядування стало очевидно, що в окремих регіонах України необґрунтовано підвищували тарифи на тепло, причому рівень такого підвищення досягав 70%.
Про це повідомила у Facebook Оксана Кривенко, голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП).
Як повідомляв портал "Знай.uа", в уряді вже підвели перші результати нового опалювального сезону.