Прийняті нещодавно Верховною Радою нові Закони про зниження акцизного збору при імпорті авто дозволяють ввозити машини не надто високої якості та незадовільного технічного стану.

Мітинг "євроблях" в урядовому кварталі
Мітинг "євроблях" в урядовому кварталі

Про це на своїй сторінці в Facebook написав генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко. На думку експерта, прийняті закони швидше грають на руку ЄС, який таким чином буде "позбуватися" від старих машин.

"Україна перетвориться в смітник для вивезення евроавтошрота. І я говорю не просто про старих авто з ЄС, які можуть їздити. Я кажу про повністю гнилий автошрот, який вже не їздить і який вивозитимуть на евакуатори в Україні наші "бізнесмени", отримуючи по 200-1000 євро повернення від ЄС утилсбораза вивезення шроту з ЄС, і здаючи шрот на металобрухт, кидаючи те, що не приймуть в наших лісах", - пише Назаренко.

євробляхи
євробляхи

Популярні новини зараз
Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Йдеться майже про 10 тисяч гривень: скільки сьогодні мають отримувати українські пенсіонери Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

Плюсы и минусы новых Законов 8487 и 8488 о снижении акцизного сбора при импорте авто. - Для автоимпортеров и...

Geplaatst door Oleg Nazarenko op Donderdag 8 november 2018

Що стосується організаторів бізнесу з ввезення та продажу "евроблях", то для них ці закони - 100% негатив, вважає експерт.

"Бляхери тепер кинуться оформляти і розмитнювати авто, зістрибнуть з їх гачка, а вони позбудуться заробітку на застібках. Хто їм буде давати по 900-1500 євро за ввезення блях через верблюда або по 200 євро за" перезаїзд ", якщо можна буде легально розмитнити авто навіть євро 0", - підкреслює експерт.

Окрім того він вважає, що вони тепер будуть лобіювати вето Законів, щоб не втратити налагоджений бізнес і підгодованих клієнтів. А для "простих українських бляхерів" ці закони є перемогою, відзначає Назаренко.

"Можна тепер розмитнити будь-яку бляху з Євро 0 по зменшеним ставками акцизу (у 5-38 разів менше в порівнянні з існуючими). Плюс ще й знижка на розмитнення 50% на 90 днів з моменту публікації Законів. Плюс розмитнення без виїзду за кордон на внутрішній митниці без документів на авто при наявності договору купівлі / продажу авто, оформленого без нотаріуса в будь-який підворітті на Подолі ", - пише експерт.

євробляхи
євробляхи

За прийняття законопроекту "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів" (№8487) у другому читанні проголосували 250 народних депутатів при необхідному мінімумі в 226 голосів.

Верховна Рада
Верховна Рада

Нагадаємо, здавалося б, водіям саме час видихнути із полегшенням: довгоочікуваний закон про розмитнення машин на іноземних номерах ухвалили.

Як писав раніше Знай.ua, Олег Ярошевич, лідер організації Авто Євро Сила, яка координує протести проти високого податку на розмитнення "євроблях", спалив свій Rangу Rover.

Також Знай.ua писав про те, що водіїв нарешті почули – Верховна Рада таки спромоглася підтримати закон про "євробляхи".