Новий закон, який має поставити крапку у питані євроблях наразі чекає вердикту президента. Після підпису глави держави документ в корені змінить ситуацію.

У президента є два тижні на розгляд. Закон або ухвалять, або накладуть вето. Наразі відомо, що рішення озвучать до кінця 2018 року.

Самі власники авто на єврономерах (яких за приблизними підрахунками понад мільйон) вимагають не підписувати даний закон, - пише "Сьогодні".

авто з іноземною реєстрацією в Україні

Закони в цифрах

Верховна Рада у новому законі знизила розмір акцизу для автомобілів старше п'яти років і з екологічністю нижче Євро-5, незважаючи на те, що ця норма була заборонена Угодою про асоціацію з ЄС.

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам
Показати ще

За попередніми розрахунками, розмитнити б/у авто буде трохи дешевше, яем купити таке ж на українських номерах. Також вводиться пільговий період в 90 днів, коли при розмитненні надається знижка 50%.

авто

Але якщо не розмитнити протягом 180 днів з моменту набуття чинності закону, передбачені штарфи і вони нікому не сподобаються: за прострочення транзитного ввезення на 10-20 діб – штраф 8500 грн, 20-30 діб – 85 тис. грн, більше 30 діб або при "втраті" автомобіля – 170 тис. грн.

євробляхи

Думка експертів

Фахівці звернули увагу на "підводні камені" закону, які не влаштовують тих, у кого є машина на єврономерах. За словами гендиректора ВААІД Олега Назаренка, головних проблем дві: заборона комерційного використання таких авто (таксі, вантажоперевезення) під загрозою штрафу в 34 000 дол і необхідність отримувати на них право власності.

"Стати законним власником "євробляхи" все ще складно. Якщо Кабмін не прийме постанову, що дозволяє розмитнити таке авто на митній території України (в присутності продавця), то для цього треба буде вивозити її за кордон. Там шукати продавця (фірму або фізособу), укладати з ним нотаріально завірений договір купівлі-продажу або дарування, отримувати документи про зняття з обліку і лише після цього ставити машину на облік в Україні. Все це спричинить значні додаткові витрати", – роз'яснив Олег Назаренко.

Нагадаємо, водії на євробляхах блокують важливі дороги, протести набирають нових масштабів.

Як повідомляв портал Знай.ua, українцям розповіли про актуальні ціни на вживані авто з Європи.

Також Знай.ua писав про те, що євробляхам знайшли заміну. В Україні помітили авто з кувейтськими номерами.

Дивіться: Легалізація євроблях. Чого чекати?