Те, скільки втрачають сьогодні водії щодня на запрвку авто не можу не засмучувати. Ціни на пальне дуже відчутно б'ють по сімейому бюджету. Експерти дали кілька порад, як економити за заправці та як правильно їздити, щоб не використовувати надто багато палива.

Про це пише "Автовод".

"Недоторканний запас"

Не всі знають, що коли загоряється лампочка "нульового" рівня палива, насправді в баку ще є запас бензину чи дизпалива. Зазвичай це 5-6 літрів. Такої кількості пального вистачає на 40-50 кілометрів пробігу. А цього часу вистачить, щоб знайти дешевшу заправку.

Важлива порада авласника авто на дизпаливі: не варто спустошувати бак "в нуль". Через потрапляння повітря в бак можуть виникнути труднощі, коли заводите транспорт.

Не тиснути "на газ" і гальма

Коли палива залишається мало, чого точно не потрібно робити — так це сильно тиснути на газ або гальмо. При розгоні педаль газу потрібно натискати як можна плавніше. Тому здалеку слідкуйте за роботою світлофора та рідше користуйтеся згаданими педалями.

Будь-яка зупинка і подальше прискорення – це трата цінного палива. Якщо вже довелося стояти на світлофорі або в пробці, можна вимкнути запалювання, так у кінцевому підсумку ви трохи зекономите пальне.

Вища передача

Якщо дозволяє дорожня ситуація, найвигідніше буде їхати на вищій передачі. При цьому обороти бажано тримати 1500-3000 об/хв (для різних машин по-різному).

Фари та кондиціонер

Кондиціонер споживає чимало енергії. Тому, якщо не надто спекотно, не користуйтеся ним. Також чимало бензину витрачається на освітлення і створення мікроклімату в салоні. Вимкнувши фари (якщо дозволяє погода), кондиціонер, обігрівач печі, обігрів скла і сидінь, можна знизити витрати на 1-2 літра на 100 кілометрів.

Також тримайте вікна закритими, це теж впливає на розхід пального.

Розбавити паливо

Якщо під рукою є чистий спирт, можна додати його в бак бензинового двигуна, але не більш ніж 5-10 % для карбюраторного, і до 20 % для сучасного інжекторного автомобіля. А ось у дизельні мотори можна залити 5-10 % гасу.

Рух на "нейтралці" і накатом

Досвідчені старі водії часто радять їзду накатом. Перед довгим спуском вони вимикають двигун, і автомобіль їде під гору по інерції. Це хороший спосіб економити бензин на старих машинах з карбюраторним двигуном.

На жаль, це не так добре працює в сучасних авто. Крім того, це може бути небезпечно.

Нагадаємо, власники євроблях перекрили дороги по всій країні на знак протесту проти нового закону про розмитнення авто.

Як повідомляв портал Знай.ua, власники авто на єврономерах зі Львівської та Волинської областей влаштували бунт на пункті пропуску

Також Знай.ua писав про те, що лідер "євробляхерів" оголосив про припинення перекривати траси, однак АвтоЄвроСила налаштована більш рішуче.

Дивіться: Ярошевич заявив про нову боротьбу