Інцидент з експресом в аеропорт "Бориспіль", який зламався в дорозі, налякав пасажирів, тепер не всі захочуть ризикувати дорогіцінним часом, на випадок якщо таке знову повториться. Також українців хвилює питання, чи можна отримати компенсацію у випадку чого.

Відкритий напередодні особисто президентом та прем'єром аероекспрес зламався на другий день експлуатації. Поїзд виїхав з ж/д-вокзалу в 11:01 і повинен був прибути в пункт призначення в 11:38. Але зупинився в п'яти кілометрах від аеропорту. У підсумку, до "Борисполя" його відбуксирували тільки до 13:00. Як повідомили в "Укрзалізниці", всі пасажири встигли на свої рейси.

Одному з пасажирів, який запізнився на літак, довелося шукати рейс на наступний день.

Глава правління УЗ вибачився перед українцями за цю прикрість.

Популярні новини зараз
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Показати ще

Що говорять про інцидент в "Укрзалізниці"

В "Укрзалізниці" кажуть, що в разі запізнення в аеропорт з вини перевізника готові приймати претензії від пасажирів. Проте залишається відкритим питання, чи буде здійснюватися грошова компенсація.

"На сьогоднішній день правила не передбачають пряму компенсацію, але в претензійному порядку це можна зробити. Необхідно пред'явити квиток, заяву, ми розглянемо відповідним чином, приймемо рішення. Два тижні на розгляд передбачені законодавством, але я думаю, що ми набагато швидше це розглянемо", - заявив заступник директора департаменту пасажирських перевезень "Укрзалізниці" Олександр Красноштан.

Якщо вам відмовиили - йдіть до суду

Юристи кажуть, що у разі відмови від компенсації можна подавати в суд на перевізника. Однак є нюанс, вам доведеться довести, що ви мали великий запас часу до вильоту та не моглши розраховувати на таку тривалу поїздку.

"Для цього вам потрібно отримати у провідника свої квитки. З ними ви звертаєтеся до начальника або чергового по станції, щоб він зазначив у них час прибуття. З цими документами та квитками на рейс, на який ви запізнилися, можна звертатися до суду", - говорять юристи.

Втім тут також немає гарантії, що ви отримаєте бажане.

Нагадаємо, на другий день роботи розрекламованого експреса, пасажири зіткнулися з поломкою транспорту, через що дехто запізнився на літак.

Як раніше повідомляв портал Знай.ua, "Укрзалізниця" з'єднає експрес до Борисполя з метро.

Раніше портал Знай.ua писав, що "Укрзалізниця" закрила повернення квитків через інтернет. В період з 15 грудня по 15 січня здати квитки та повернти кошти можна буде лише у квиткових касах.

Дивіться: як їхали новим експресом перші пасажири

Експрес Київ-Бориспіль зламався

Швидкісний експрес Київ-Бориспіль зламався на другий день після запуску — за словами водія, виникла проблема із двигуном поїзд, не заводиться. Пасажири, які спізнюються на свої рейси, зійшли з потяга

Geplaatst door hromadske.ua op Zaterdag 1 december 2018