Клієнтка ПриватБанку шокувала українців історією про неприємний випадок, що стався з нею після спілкування з представниками фінансової установи.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Про це пише Рoliteka.
У повідомленні йдеться, що ПриватБанк розповів незадоволеній клієнтці про послугу "Оплата частинами". Клієнтка під ніком 98809956 поділилася своєю історією про роботу з цим банком і явно була дуже засмучена поведінкою працівників ПриватБанку. Відповідний відгук жінка залишила на сайті Мінфіну.
Клієнтка розповіла, що ще з 2014 року живе в Києві, однак реєстрація у неї Донецька. Весь цей час жінка користувалася послугою "Оплата частинами" і кредитною карткою ПриватБанк. Вона була добросовісним клієнтом і не мала жодних заборгованостей по платежах.
"І нікого не хвилює бездоганна кредитна історія, реєстрація та проживання в Києві протягом декількох років. Донбаська прописка – людина третього сорту. Так, приватбанк?", – обурюється жінка.
У ПриватБанку в свою чергу дещо занепокоїлися скаргою клієнтки і одразу ж почали вибачатися.
"Дозвольте пояснити Вам ситуацію: Банк приймає рішення про розмір ліміту по сервісу і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. За результатами чергового перерахунку цієї моделі, Банк змушений був переглянути своє рішення про розмір Вашого ліміту по "Оплаті частинами". У разі зміни рішення, Ви будете додатково повідомлені банком", - йдеться в заяві.
Нагадаємо, підтримка державного "ПриватБанку" пояснила ошуканим клієнтам, як вони можуть в подальшому вберегти свої гроші на картках від шахраїв.
Як повідомляв раніше Знай.ua, ПриватБанк лідирує у списку фінансових установ, у яких ображають українців.
Також Знай.ua писав про те, що ПриватБанк мститься українцям за скарги блокуванням без попередження.