Популярні послуги в поїздах нещодавно знову подорожчали. "Укрзалізниця" підвищила ціни на та негативно відреагували пасажири. Чому знову стався черговий стрибок цін, пояснили представники перевізника.

Про це пише "businessua.com".

За словами керівництва "Укрзалізниці", подорожчання послуг - це була вимушена міра і на це є кілька причин:

постіль

"Ціни на послуги для пасажирів були переглянуті у зв'язку з активним ростом вартості складових для забезпечення пасажирів - матеріалів, палива, електроенергії, що впливає на собівартість послуг. Крім цього, вартість послуги надання в користування комплекту постільних речей в вагонах, що належать АТ "Укрзалізниця", нижче, ніж в країнах СНД", -зазначили представники українського первізника.

Популярні новини зараз
Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно
Показати ще

чай в поїзді


Більш того, в компанії уточнили, що з 15 січня були введені в дію єдині ціни на ряд основних послуг, що надаються пасажирам. У їх числі - користування комплектом постільної білизни в поїздах, оплата за чай, каву і питну воду. Відповідно, ціна комплекту постільних речей в вагонах СВ всіх категорій поїздів відтепер коштує 60 гривень з ПДВ, а в купейних і плацкартних вагонах - 50 гривень з ПДВ.

Нагадаємо, пасажири розповіли про недоліки нового експресу до Борисполя. І поломки посеред шляху, як виявилось, не найбільша проблема.

Як повідомляв раніше Знай.ua, пасажирам Укрзалізниці розповіли про всі їх права. Українців закликають не соромитись та вимагати безкоштовно надвати послуги, які передбачені правилами та законами.

Також Знай.ua писав, що стало відомо, скільки мотлоху Укрзалізниці перевозить пасажирів. Його давно мали б позбутися.

Дивіться: Пекельну поїздку у вагоні Укрзалізниці пасажири запамятають на все життя