Головний офіс націоналізованого ПриватБанку збираються перевести із Дніпра у Київ. Для цього топ-менеджмент банку спеціально найняв консалтингову компанію Delloite, яка має обґрунтувати Мінфіну важливість і вигоду такого переїзду.

Про це пише український журналіст Олександр Дубинський на своїй сторінці у Facebook.

Журналіст звернув увагу на те, що консалтерів найняли на гроші платників податків, і за їхні послуги заплатять 7 млн ​​гривень.

"Топ-менеджмент націоналізованого ПриватБанку збирається перевести головний офіс - у Київ. За моїми даними, для обґрунтування переїзду, - на гроші платників податків найняли компанію Delloite.
За 7 млн ​​гривень консалтери повинні будуть пояснити акціонеру банку Мінфіну - чому переїзд важливий і вигідний", - повідомляє журналіс.

головний офіс Приватбанку у Дніпрі
головний офіс Приватбанку у Дніпрі

Популярні новини зараз
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще

Дубинський наголошує, що насправді ніякої вигоди від переміщення головного офісу ПриватБанку до Києва немає. Від цього будуть лише збитки. Адже потрібно оплатити сам переїзд, оренду приміщень у столиці, яка, як відомо, не мала, а також "київські" зарплати співробітникам головного офісу.

Однак все це робиться в угоду новопризначеним менеджарам, які звикли жити в Києві.

"Переїзд потрібен тільки призначеним від імені держави менеджерам, які звикли жити в Києві", - зазначає журналіст.

Топ-менеджмент национализированного ПриватБанка собирается перевести головной офис - в Киев. По моим данным, для...

Geplaatst door Олександр Дубінський op Woensdag 30 januari 2019

Нагадаємо, ПриватБанк лідирує у списку фінансових установ, де ображають українців.

Один із клієнтів банку розповів про невиконання банком своїх зобов'язань. Його платіж з технічних причин був заморожений, і чоловік більше тижня не може отримати відповідь про ситуацію. Як він розповів: "Спроби з'ясувати у співробітників служби підтримки хоч щось — марні, відповідь завжди одна: "фахівці розбираються, все під контролем, чекайте".

Крім того, нещодавно ПриватБанк вляпався у скандал із самовільною зміною кредитного ліміту одній із клієнток фінансової установи. Банк самовільно списав з рахунку українки гроші.

Як повідомляв портал Знай.ua, на клієнтів Привату чекає несподіваний і неприємний сюрприз – комісії банку зростуть.

Також Знай.ua писав, менеджери ПриватБанку розповіли, які сервіси почнуть діяти у 2019 році.