Головний офіс націоналізованого ПриватБанку збираються перевести із Дніпра у Київ. Для цього топ-менеджмент банку спеціально найняв консалтингову компанію Delloite, яка має обґрунтувати Мінфіну важливість і вигоду такого переїзду.

Про це пише український журналіст Олександр Дубинський на своїй сторінці у Facebook.

Журналіст звернув увагу на те, що консалтерів найняли на гроші платників податків, і за їхні послуги заплатять 7 млн ​​гривень.

"Топ-менеджмент націоналізованого ПриватБанку збирається перевести головний офіс - у Київ. За моїми даними, для обґрунтування переїзду, - на гроші платників податків найняли компанію Delloite.
За 7 млн ​​гривень консалтери повинні будуть пояснити акціонеру банку Мінфіну - чому переїзд важливий і вигідний", - повідомляє журналіс.

головний офіс Приватбанку у Дніпрі
головний офіс Приватбанку у Дніпрі

Популярні новини зараз

Олена Кравець зізналася, до чого довів її "Квартал": "Співачки з мене не вийшло"

Вікторія Булітко з "Дизель шоу" розповіла про ревнощі коханого до артистів: "Дуже"

Скорочення літніх канікул в Україні: коли і скільки діти відпрацьовуватимуть скасовані іспити та пропущені уроки 

Кароль "зганьбилася" на "Голос країни" і викликала гнів фанатів: "Тіна - розчарування дня"

Показати ще

Дубинський наголошує, що насправді ніякої вигоди від переміщення головного офісу ПриватБанку до Києва немає. Від цього будуть лише збитки. Адже потрібно оплатити сам переїзд, оренду приміщень у столиці, яка, як відомо, не мала, а також "київські" зарплати співробітникам головного офісу.

Однак все це робиться в угоду новопризначеним менеджарам, які звикли жити в Києві.

"Переїзд потрібен тільки призначеним від імені держави менеджерам, які звикли жити в Києві", - зазначає журналіст.

Топ-менеджмент национализированного ПриватБанка собирается перевести головной офис - в Киев. По моим данным, для...

Geplaatst door Олександр Дубінський op Woensdag 30 januari 2019

Нагадаємо, ПриватБанк лідирує у списку фінансових установ, де ображають українців.

Один із клієнтів банку розповів про невиконання банком своїх зобов'язань. Його платіж з технічних причин був заморожений, і чоловік більше тижня не може отримати відповідь про ситуацію. Як він розповів: "Спроби з'ясувати у співробітників служби підтримки хоч щось — марні, відповідь завжди одна: "фахівці розбираються, все під контролем, чекайте".

Крім того, нещодавно ПриватБанк вляпався у скандал із самовільною зміною кредитного ліміту одній із клієнток фінансової установи. Банк самовільно списав з рахунку українки гроші.

Як повідомляв портал Знай.ua, на клієнтів Привату чекає несподіваний і неприємний сюрприз – комісії банку зростуть.

Також Знай.ua писав, менеджери ПриватБанку розповіли, які сервіси почнуть діяти у 2019 році.