Путінські окупанти почали встановлювати шумозахисні екрани і стійки освітлення на залізничній частині Кримського мосту.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗгідно з інформацією, наданою прес-центром "Кримський міст", триметрові панелі призначені для захисту навколишнього середовища від шуму поїздів. При цьому їх монтують на ділянках, найближчих до берегів Керченської протоки.
У повідомленні йдеться: "Аналогічна робота вже проведена на ділянках сполучення моста з залізничними підходами. Готові суцільні шумопоглинаючі стінки довжиною 410 і 480 метрів з боку Керчі і Тамані відповідно. Вони виконані із спеціальних тришарових панелей з плитами з мінеральної вати".
Крім того, окупанти зайнялися встановленням стійок освітлення на першій ділянці будівництва мосту. На залізничній частини Керченського мосту передбачається обладнати близько 2,5 тисяч стійок зі світильниками. Управління ввімкненням і вимиканням буде відбуватися в автоматичному режимі. Також можливе коригування в дистанційному або ручному режимі, в разі необхідності.
Варто відзначити, що побоювання того, що Керченський міст може впасти, вже давно турбують українську владу, оскільки його будівництво велося на швидку руку, а у випадку обвалення він надовго замкне акваторію Азовського моря. Також повідомляється про те, що російська сторона, яка піднімає на сміх всі аргументовані слова про те, що їх конструкція тримається на соплях, насправді побоюється катастрофи нітрохи не менше, оскільки набагато краще знає, як саме велося будівництво. Не встигли російські вчені написати коментарі про те, що міст будувався з дотриманням всіх норм і технологій, як експерти кинулися оглядати конструкцію і з'ясовувати, чи все з нею в порядку та коли очікувати цілком ймовірного падіння розрекламованого творіння путінських інженерів.
Нагадаємо, раніше наголошувалося, що наміри Путіна щодо Керченського мосту носять інший характер, а не той, який він намагається нав'язати.
Як повідомляв портал "Знай.иа": встановлено, що кримські окупанти після захоплення півострова почали використовувати дамбу Нижньо-Чурбашського водосховища для незаконного видобутку піску.
ТакожЗнай.иа" писав, що генерал зовнішньої розвідки України заявив про те, що українські кораблі повинні курсувати і далі через Керченську протоку, що викликано життєвою необхідністю, а не політикою.