Державний банк ПриватБанк знову опинився в центрі скандалу. На цей раз через кредитний ліміт одного з клієнтів. Про це обурений клієнт банку написав на сайті Приватбанку.

Виявилося, що ПриватБанк знизив кредитний ліміт клієнта з 27 тисяч до 0 за один вечір. При цьому ніяких попереджень не було, а чоловік намагався завжди виплачувати вчасно і не допускати прострочень.

"Сьогодні у п'ятницю ввечері будучи в супермаркеті з дружиною і дитиною і повним візком продуктів з «радістю» виявив що Приватбанк другий раз за місяць знизив мені кредитний ліміт з 27000, на цей раз до нуля, хоча я з 2012 року активно користувався Приватом, маю успішно виплачені кредити і намагаюся ніколи не мати прострочення, і за це Приват мені зрізає ліміт??? Під кінець останнього робочого банківського дня і коли я стою на касі з продуктами????? Довелося в підсумку оплачувати карткою Монобанку.", - розповів скандальну історію клієнт банку.

В самому банку відповіли на обурений відгук клієнта. Однак це була лише "відписка", як стверджує українець.

"Ми шкодуємо, що Ви відчули незручності. Дозвольте пояснити Вам ситуацію: Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. За результатами чергового перерахунку цієї моделі, Банк змушений був переглянути своє рішення про розмір Вашого ліміту.", - відповіли в Приватбанку.

Раніше повідомлялося, що "ПриватБанк" явно недолюблює своїх клієнтів. Нещодавно банк обділив свого клієнта в день його народження, позбавивши можливості безготівкового розрахунку, як ось нова оказія.

Нагадаємо, ПриватБанк приготував українцям нововведення. Нові пристрої повинні з'явитися у всіх великих містах країни.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк терміново попередив власників ID-карт. Співробітники вже готують необхідне обладнання.

Знай. ua писав, що ПриватБанк звинуватили в шахрайстві. ПриватБанк знову ображає своїх клієнтів.