В. о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун опубліковано покрокову інструкцію, як діяти, коли ваш лікар порушив закон або завдав шкоди пацієнту.

Цій темі традиційно чиновниця присвятила пост в Facebook.

Уляна Супрун

За словами глави Міністерства охорони здоров'я, кожен українець, який незадоволений роботою лікарів, має право отримати компенсацію.

компенсація

Популярні новини зараз
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

"Фіксація таких скарг - дуже корисний інструмент. Він допомагає довести, що в конкретній лікарні дійсно були випадки порушення прав пацієнтів", - сказала Супрун.

Також чиновниця пояснила, що потрібно писати письмове звернення - принести особисто і попросити зареєструвати, відправити поштою рекомендованим листом або через електронну пошту із зазначенням адреса для відповіді.

прийом у лікаря

Що потрібно зазначити в заяві:

  • ПІБ;
  • Місце проживання;
  • Викласти суть питання і сформулювати вимогу;
  • Якщо ви хочете бути присутнім при розгляді – вкажіть це;
  • Підпис і дату.

Кому направляти скарги:

  1. Головлікаря з письмовою заявою (попросіть зареєструвати його);
  2. Якщо ситуацію не вирішилася, то в департамент або управління охорони здоров'я вашого міста або області;
  3. Якщо не вдалося повторно - телефонуйте на гарячу лінію місцевих органів виконавчої влади;
  4. Якщо ситуація залишається невирішеною, зверніться на гарячу лінію уряду по телефону 1545.
  5. Можна звернутися в Інспекцію з питань захисту прав споживачів (безкоштовно).
  6. Якщо ситуація залишається невирішеною, пацієнт має право звернутися до суду. За безкоштовною правовою допомогою можна звернутися в Центри з надання безоплатної правової допомоги.

лікарня

Якщо ж ви не згодні з рішенням, слід зробити наступне:

  1. Подати скаргу до органу або посадовій особі вищого рівня;
  2. Подати скаргу в місцевий департамент охорони здоров'я.

скрин/Facebook

Нагадаємо, Уляна Супрун висловилась про аналізи кандидатів у президенти. І тут без її п'яти копійок не обійшлось.

Як повідомляв портал Знай.ua, як медична реформа змінить призначення лікарняних.

Також Знай.ua писав про те, що медична реформа вводить нові правила для лікарів та пацієнтів.

Дивіться: Хто така Уляна Супрун та чого вона добивається своїми реформами