Українським роботодавцям не вистачає молодих професійних кадрів – працівники масово виїжджають на заробітки за кордон.

українські заробітчани
українські заробітчани

Про це повідомляє Рoliteka та публікує рейтинг найбільш затребуваних професій в Україні.

Найскладніше доводиться промисловим виробництвам, агросектору, будівельникам і компаніям HoReCa.

Професії

Українські компанії не в змозі утримати кадри. Незважаючи на зростаючі з року в рік зарплати, що запускаються компаніями програми нематеріальної мотивації співробітників, ті готові змінити роботу при першій же можливості – достатньо лише поманити трохи більшим окладом. За даними компанії Rabota.ua, в 2018 році плинність кадрів в Україні досягла 20%.

Популярні новини зараз

Українці все ж отримають 1000 грн від Зеленського - нардепи проголосували "За"

Оля Полякова зізналася, навіщо зайняла місце Тіни Кароль на "Голос країни": "Хочу додати..."

Трініті постарішала, а у Нео додалося сивого волосся: як змінилися Кіану Рівз і Керрі-Енн Мосс з часів першої "Матриці"

"Кадетство" - серіал, який всі дивилися після школи: як виглядають актори через 15 років

Показати ще

Ресторани

Летня нестача кадрів – це звичайна ситуація для рісторанів. Але ще більше проблема ускладнилася після запровадження безвіза, кажуть експерти. Наших людей активно набирають Болгарія, Іспанія, Португалія, Хорватія, Чорногорія. Запрошують в основному кухарів мийників, прибиральниць. Рідше – офіціантів і адміністраторів. До речі, всіх їх набирають ще й закладу в курортних українських містах: Затока, Коблево, Одеса.

Перевізники

Серйозні проблеми існують в українській транспортній галузі. Якщо на початку літа там ще сяк-так справляються з нестачею водіїв, то вже до кінця сезону – ситуація загострюється до критичної точки.

Маршрутки
Маршрутки

В першу чергу, транспортні компанії вирішують кадрові проблеми за рахунок водіїв. У далекобійники беруть колишніх таксистів і навіть маршрутників. І ті погоджуються, так як водити фуру вважається більш престижно і краще оплачується.

Вантажники

Аналогічні проблеми виникають і в сегменті водіїв навантажувачів або штабелерів (різновид складської техніки). Тут постійно відкрито близько 300 вакансій, говорять експерти. Отримавши необхідний досвід, водії часто їдуть на заробітки в Європу. Сьогодні зарплата водія навантажувача варіюється від 8 000 грн. до 16 000 грн на місяць. Як тільки набираються досвіду, відразу відправляються в Польщу, Чехію та Німеччину.

Заробітчани
Заробітчани

Будівельники

Не менше проблем з кадрами і у забудовників. Найбільше на об’єктах не вистачає: будівельників, токарів, слюсарів, кранівників, плиточників, зварювальників.

Нагадаємо, українець 15 років гарував у США, а залишився без грошей і даху над головою через те, що його єдина донька привласнила собі всі зароблені батьком кошти.

Як повідомляв раніше Знай.ua, співробітниками Вармінсько-Мазурського відділення прикордонної служби, у північно-східній частині Польщі, ретельно контролюються легальність працевлаштування іноземців.

Також Знай.ua писав про те, що заробітчани у минулому році досить потужно наповнили Україну грошима.