В Україні вивчатимуть доцільність облаштування на зупинках громадського транспорту спеціального, більш міцного покриття для автобусів/тролейбусів/маршрутних таксі. Про це заявили у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Відтак, можна сподіватись, що невдовзі зупинки громадського транспорту приймуть абсолютно новий вигляд.

Заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе написав допис про можливе нововведення у Facebook.

Завдяки нововведенню підвищиться стійкість асфальтного покриття до руйнування. Внаслідок руху транспорту мінімізується утворення колій. Очікується, що під час гальмування транспорту на цих ділянках дороги більше не з’являться хвилеподібні напливи і вибоїни.

"Ми продовжуємо вивчати та аналізувати іноземний досвід у підвищенні безпеки і якості доріг. Є пропозиція - проектувати на зупинках громадського транспорту більш міцне покриття для автобусів чи тролейбусів. Це дозволить покращити стійкість і міцність цих ділянок дороги, а також до мінімуму зведе утворення колієподібних хвиль та вибоїн, які з’являються внаслідок гальмування транспорту. Сьогодні на багатьох зупинках таке явище зустрічаєтьсяі", - написав він.

Популярні новини зараз
"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати
Показати ще

Експерти підрахували, що укріплені ділянки дороги служитимуть до 30% довше, ніж зазвичай.

Більш надійне покриття на ділянках дороги біля зупинок можна облаштувати, наприклад, із цементобетону або асфальтобетону із армуванням спеціальними гратками (геосинтетичними, металевими, композитними).

До того ж, Парцхаладзе підкреслив, що проектування такого покриття зможе суттєво вплинути на підвищення безпеки людей на зупинках шляхом зменшення гальмівного шляху громадського транспорту до 20%. Тобто, шляху від початку гальмування транспорту до його повної зупинки.

Нагадаємо, в Україні зникнуть маршрутки: стало відомо коли.