Український мобільний оператор lifecell у черговий раз вимагає через суд визнати "Київстар" і Vodafone монополістами. Компанія викликала у Господарський суд Києва Антимонопольний комітет (АМКУ) з вимогою скасувати рішення від 3 жовтня 2018 року. У ньому "антимонопольники" відмовилися визнати найбільших гравців на ринку мобільного зв'язку, "Київстар" і Vodafone, монополістами.

Компанія lifecell обслуговує 6,9 млн користувачів, у той час як обхват аудиторії у Київстар і Vodafone Україна - 26,3 млн і 19,7 млн абонентів відповідно.

У lifecell вважають, що компанії-конкуренти зловживають своїм становищем і встановлюють завищені тарифи у регіонах. Крім того, в областях, де "Київстар" або Vodafone мають найбільшу кількість абонентів, вони сильно завищують тарифи на дзвінки на інших операторів. Юристи lifecell заявляють, що таким чином компанії-конкуренти отримують кошти для просування своїх послуг в інших регіонах.

магазин Київстар
магазин Київстар

Популярні новини зараз
Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

Позивач вважає, що 3 жовтня 2018 року АМКУ ухвалив неправильне рішення, погано ознайомившись з обставинами справи.

Раніше повідомлялося, що Антимонопольний комітет України зобов'язав мобільних операторів переглянути принципи тарифікації своїх послуг. І це компанії повинні зробити вже з середини травня.

АКМУ після гучного розслідування зажадав від трійки великих мобільних операторів відмовитися від розрахункового періоду у 4 тижні і перейти на помісячну оплату.

Нагадаємо, українці все частіше стали скаржитися на якість послуг мобільного оператора Kyivstar.

Раніше Знай.uа повідомляв, компанія "Kyivstar", яка надає послуги зв'язку, у січні-березні 2019 року заробила 5,1 млрд грн. При цьому мобільний оператор, який обслуговує 26,3% абонентів, вперше отримав левову частку доходу від інтернет-послуг.

Також Знай.uа писав, 1 травня 2019 року в Україні повинна була з'явитися функція перенесення мобільного номера до іншого оператора. Але вийшло як завжди: вихідний став причиною, по якій функція не запрацювала.