Державна установа "ПриватБанк" потрапила у новий скандал. Банк списав з рахунку клієнта величезні суми, однак транзакції виявилися невдалими.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це йдеться у відгуку про роботу "ПриватБанку" на сайті Міністерства фінансів.
"Намагався придбати квитки на захід… Оплачував картою ПриватБанку, в момент завершення оплати висвітилася повідомлення з помилкою і написом "оплата не пройшла спробуйте знову". Спробував вдруге – те ж саме. Природно, квитки я не отримав, бо платіж не пройшов… Я побачив що гроші з мене списали за дві невдалі транзакції 2 рази по 108 євро", – стверджує клієнт установи.
Сайт, на якому клієнт проводив транзакцію, стверджує, що гроші не надходили. Водночас у "ПриватБанку" запевнили, що протягом 120 днів врегулюють ситуацію, але цього не сталося.
"Надав ПриватБанку всі скріншоти листування з сайтом, на якому не пройшла оплата. Вони чітко пишуть, що бачать ці спроби платежів, але вони невдалі. Запевняли що максимальний термін вирішення 120 днів. На даний момент пройшло вже 125 днів, питання ніяк не зважився. Надії на рішення все менше. Гроші не можуть просто пропасти, їх може тільки хтось привласнити", – резюмував він.
Офіційної відповіді на скаргу та пояснення ситуації від працівників "ПриватБанку" поки немає.
Нагадаємо, новий закон змусить недобросовісні банки повернути українцям їхні кошти.
Як повідомляв раніше Знай.ua, ПриватБанк оскаржив рішення Окружного адмінсуду Києва про незаконність процедури націоналізації банку.
Також портал Знай.ua писав, що ПриватБанк анонсував нову послугу: онлайн, без комісій та цілодобово.