Днями найменший представник української "великої мобільного трійки" lifecell звинуватив Укртелеком у блокуванні дзвінків з фіксованих номерів на телефони абонентів, що пішли від lifecell до інших операторів. Натомість прес-служба Укртелекому відкинула звинувачення і каже, що сам lifecell несумлінно конкурує з іншими операторами. Історія скандалу отримала продовження.

Читай Знай.uа в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

У lifecell висловили свою позицію щодо заяви Укртелекому про блокування дзвінків з їхніх фіксованих номерів на номери абонентів, які перейшли до мереж інших операторів мобільного зв’язку.

Прес-служба lifecell заявила, що повністю забезпечує виконання взятих на себе зобов’язань щодо надання послуги пропуску трафіку від або через мережі інших операторів на перенесені з їхньої мережі абонентські номери. Також стверджується, що lifecell має належні двосторонні договори з усіма операторами, окрім Укртелекому.

Популярні новини зараз
Боротьба продовжиться до останнього живого агресора: Швеція разом із партнерами почне виробляти зброю для ЗСУ Головне за 12 серпня: порча на путіна від Курилової, шкідливі звички Приходько, Полякова в Криму, а білоруси погодилися на війну Ціни на гречку раптово обвалилися: скільки зараз коштує улюблена крупа українців Маргарита Симоньян не приховує розчарування і натякнула росіянам на поразку в Україні: "Все пропало"
Показати ще

"Звертаємо увагу, що пропуск трафіку на перенесені номери повинен здійснюватися відповідно до умов договору про взаємоз'єднання. З метою пропуску трафіку на перенесені абонентські номери оператори мають внести відповідні зміни до такого договору", - йдеться у повідомленні lifecell.

При цьому в кампанії констатують, що Укртелеком досі не погодив їхні пропозиції про зазначені зміни. Про них lifecell повідомив профільного регулятора ще 14 травня. Також у lifecell зазначають, що не отримували жодних скарг абонентів і звернень ДП УДЦР щодо блокування викликів, на що нарікає Укртелеком.

"Ми сподіваємось, що Укртелеком буде готовий до конструктивного діалогу та підписання відповідного договору, оскільки наша компанія завжди підтримувала впровадження послуги повного перенесення номеру (MNP) і ретельно виконує свої зобов’язання по забезпеченню надання якісних послуг всім українським абонентам", - резюмували у прес-службі lifecell.

Нагадаємо, що навколо lifecell вибухнув гучний скандал: цинічно мстить колишнім абонентам.

Як повідомляв портал "Знай.ua", Lifecell і Kyivstar влаштували "бій" за абонентів.

Портал "Знай.ua" також писав, що Kyivstar бездушно підставляє клієнтів: зміна мобільного оператора.