Через станцію Мелітополь зараз курсує нічний швидкий поїзд № 86 сполученням "Новоолексіївка-Львів". Складається він з вагонів класу купе і плацкарт, стан деяких просто жахливе. Свою поїздку від Новоолексіївки до Мелітополя яскраво продемонстрував один із пасажирів.

Про це повідомляє місцевий сайт з посиланням на лист пасажира, який він відправив у редакцію.

Читай Знай.uа оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Чоловік розповів про жахливі умови в вагоні поїзда.

"Я купив квиток на нижнє місце у плацкартний вагон. При посадці, підійшовши до поїзда, побачене мене просто шокувало. Таке відчуття що більшість вагонів цього складу випуску 60-70-х років минулого століття і списувати їх ніхто не збирається. Вагон цей не бачив фарбування багато років, зі стін просто обсипається іржа. Щілини у вікнах заткнуті ковдрами", - заявив пасажир.

Популярні новини зараз
Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну
Показати ще

При посадці чоловік поцікавився у провідника, якого року випуску цей вагон. При цьому він зазначив, що обслуговування потяга його вразило. Провідниця спілкувалася дуже культурно зі всіма. Жартома казала, що вагон антикварний, не потрібно ходити в музей, щоб таке побачити. Жінка пропонувала свою допомогу людям похилого віку і навіть допомагала забрати сумки в салон.

Однак у такого виду транспорту є незаперечний плюс – це ціна. Від Новоолексіївки до Мелітополя вартість проїзду без чаю і ліжку становить трохи більше 60 грн. До того ж, що така ж поїздка в переповненій електричці - 40 грн. Чоловік залишив своє звернення, щодо стану вагона, на "гарячу лінію перевізника", однак, зазначив він, навряд чи ситуація зміниться на краще.

Нагадаємо, що Романенко розповів, чому поразка в ПАРЄ - не велика втрата для України: "Час перестати плекати ілюзії".

Як повідомляв "Знай.ua", Укрзалізниця провела майстер-клас з хамства: "Хто тобі дав номер? Чого дзвониш?".

Також "Знай.ua" писав, що сервісом українського залізничного оператора "Укрзалізниця" щодня незадоволені все більше українців.