В Україні постійно виникають різні конфлікти громадян з співробітниками супермаркетів, ресторанів та інших установ по наданню послуг населенню. Найчастіше це відбувається через те, що співробітники закладів звертаються до клієнта російською мовою і відмовляться обслуговувати українською.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
В Києві, в ТЦ "Аркадія", в одному з закладів громадського харчування, відмовилися обслуговувати клієнта через те, що він вимагав говорити з ним українською мовою. Дівчина-бариста не тільки не перейшла на рідну мову, але ще й вступила в конфлікт. Про це повідомляється в соціальній мережі Facebook.
Продавець зазначила, що вона не знає української мови і "не зобов'язана знати", тому що збирається їхати з України. Дівчина уточнила, що це не обов'язковий пункт у її роботі і вона може відмовитися від обслуговування клієнта. Але відвідувач все ж наполягав, щоб вона взяла у нього замовлення.
Після цього дівчина просто перестала спілкуватися з клієнтом, заявивши, що його в закладі не обслужать, і спокійно стояла біля рукомийника.
Відзначимо, що в закладі перебували так само літні відвідувачі, які стали свідками ситуації і заступилися за дівчину, сказавши, що вона все правильно робить.
"Літні люди, які бачили Сталіна, кажуть, що так і повинно бути" - ділиться клієнт враженням.
В коментарях виникали справжні баталії щодо цієї ситуації:
"Автор відео - мудак і провокатор", "Шкода мені дівчинку, якій довелося це терпіти", "Дурненька, тому й не знає української", "Чемодан, вокзал, Росія", "Підтримую, вивчи державну мову".
Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", Україна відмовляється міняти статтю закону "Про освіту", яка стосується мовного питання в школах.
Також портал "Знай.uа" писав, що у Київській області в Вишгороді в магазині "ЕКО Маркет" трапився конфлікт через російську мову касира.