Як відомо, ще у вересні цього року у Верховній Раді відтермінували введення штрафів для власників авто на єврономерах. Щоправда, саму проблему – законодавчого врегулювати правила розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією, нардепи не вирішили.

Однак, наразі народні обранці хочуть переглянути закон, який був ухвалений ще торік, та доопрацювати його. Так, Кабмін та активісти "Авто Євро Сила" вже створили робочу групу з напрацювання нових правил щодо розмитнення "євроблях" в Україні.

"Цієї п'ятниці ми очікуємо розширеного засідання робочої групи, де народні депутати розглянуть наші ініціативи. Ми сподіваємося, що упродовж місяця всі деталі будуть опрацьовані", – повідомив співзасновник громадського об'єднання Олександр Чернявський.

Наразі серед основних питань, які внесені на розгляд, є зняття заборони на розмитнення автомобілів категорії М1, до якої відносяться мікроавтобуси; приведення ставок на розмитнення до нормальних норм; справедлива оцінка вартості авто.

Щодо ставок, то активіст розповів, що вони розглядаються кілька варіантів:

"Все зараз коливається довкола двох величин – це скасування акцизу, або скасування коефіцієнта року у формулі акцизу, що тотожне повному скасуванню акцизу. Там майже ідентичні величини. Ще одна модель – для автомобілів до 2009 року зробити фіксовану ставку $500".

Зауважимо, що в податковому комітеті Верховної Ради позитивно оцінили пропозиції та запевняють, що якщо допрацьований законопроєкт буде схвалений Мінтранспорту і Мінфіном, депутати теж його підтримають.

Мар'ян Заблоцький

"Все, що пропонує Криклій (міністр транспорту), я повністю підтримую. Сам виступаю за скасування акцизів і будь-яких екологічних стандартів, і буду в цьому переконувати і уряд, і своїх колег", – заявив народний депутат від фракції "Слуга народу" та член податкового комітету Мар'ян Заблоцький.

Також народний обранець пояснив, що нинішні стандарти використовувалися, як інструмент для заборони ввезення вживаних автомобілів та для розвитку вітчизняного машинобудування.

"Але це не спрацювало, зараз в Україні заводом "ЗАЗ" випускається 4000 автомобілів на рік, для порівняння, у 2008-му було випущено 400 000. Тому, якщо заборона не допомогла, потрібно дати людям можливість користуватися тими авто, якими вони хочуть", – вважає він.

Наразі активісти, і представники Кабміну, і депутати Верховної Ради схильні до того, що законопроєкт буде проголосований вже найближчим часом.

Нагадаємо, глава Офісу президента Богдан повернувся до списків партії Порошенка: відсудив своє місце.

Як повідомляв портал Знай.uа, Пальчевський після прес-марафону попередив Зеленського: "Більше цього робити не потрібно", відео.

Також портал Знай.uа писав, що журналіст показав маєток Зеленського в Італії: сміття під воротами і жодних росіян, фото.