Цими днями вчені з Північної Кароліни провели сенсаційне дослідження. Так, вони вияснили, що почуття гумору у чоловіків та жінок відрізняється. Щоправда, відмінності виявилися не дуже значними, пише Psychology Today.

Як відзначається, науковці вирішили перевірити давно закладений стереотип, що чоловіки смішніші за жінок та провели ряд дослідження.

Як розповіла психолог та дослідник еволюції гумору Джил Грінграсс, науковці провели систематичний огляд інформації доступній дані по темі та виявили, чим відрізняється почуття гумору.

"Вчені змогли знайти 28 досліджень з 36 незалежними зразками, які відповідали критеріям. Об'єднана вибірка включала 5057 учасників з різних країн. Відтак, аналіз даних показав, що чоловіки в цілому були оцінені як більш смішні, ніж жінки", - каже психолог.

Українців попередили про "важкі" платіжки за світло "Війна в Україні завершиться несподівано" – пророцтво монаха з гори Афон Екс-командир звернувся до тих, хто шукає багатодітних дружин та бабусь як "страховку": "Є ще один варіант..." Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію

Вчені підкреслюють, що твердження того, що жінки менш смішні, настільки поширене, що соціальні сили перешкоджають дівчаткам і жінкам розвивати і виражати свій гумор, роблячи жінку менш схильною до того, щоб її сприймали як дотепну.

Нагадаємо, у Європі таке навіть пес не їстиме: з чого роблять сосиски в Україні - любителям м'яса краще не знати.

Як повідомляв портал Знай.ua, українці благають чиновників заборонити популярний продукт, яким годують дітей: у Європі викидають на смітник.

Також "Знай.uа" писав, улюблений курорт українців стане недосяжним: скільки доведеться викласти за відпочинок вже у 2020 році.