Національний український перевізник –
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяМАУ закриває авіасполучення з Астаною та Коломбо. Також перевізник припиняє виконувати рейси в Мінськ (Республіка Білорусь), Ригу (Латвія) та Пекін (Китай). Зміниться частота польотів за маршрутом Київ - Бангкок (Таїланд) — її скоротять до трьох щотижневих рейсів. Також планується скоротити денні та нічні рейси у східному напрямку, які дублюються.
Експерт авіаційної галузі Богдан Долинце пояснив, з чим може бути пов'язане рішення МАУ, а також розповів про проблеми на авіаринку України. Він зазначив, що така оптимізація виглядає логічною з точки зору економії коштів, враховуючи стан компанії за озвученими фінансовими результатами останніх років.
"Якщо компанія буде продовжувати виконувати збиткові рейси, то за них хтось повинен платити – власники або інші джерела", – зазначив експерт.
Експерт також звернув увагу на операційні питання. Богдан Долинце зазначив, що на сьогодні всі перевезення, які вимагають обльоту території РФ, мають негативні фактори. Серед них велика тривалість польоту, що для частини пасажирів може бути критичною, і в результаті вони обирають інших перевізників. Зокрема, європейських, які можуть спокійно літати через територію Російської Федерації, скорочуючи час і витрати на авіаційне паливо
Ще однією причиною є збільшення вартості лізингу повітряних суден:
"Літаки Boeing 737 MAX, які повинні були поставлятися, замовникам не поставляються. При цьому авіаційна сфера у світі щорічно зростає, є попит авіакомпаній, деякі авіакомпанії почали відводити старі літаки в очікуванні нових, а нові так і не з'явилися. В результаті зростає попит на літаки, які є на ринку, отже, і вартість лізингу для всіх компаній у всьому світі також підвищується", – пояснив він.
Експерт також виділив ряд проблем, які існують на авіаринку. Наприклад, в Україні вартість авіаційного палива вища, ніж в Євросоюзі. На внутрішні рейси застосовують ПДВ, яке робить дорожчими авіаквитки на польоти всередині країни. Крім цього, залишається багато нормативно-правових документів в авіаційній галузі, які працюють за старими принципами і не відповідають вимогам ЄС.
Богдан Долинце також наголосив на неналежному стані інфраструктури регіональних аеропортів та нестабільності фінансування.
Повідомляється, що зміни набудуть чинності з 16 листопада і будуть діяти "аж до вироблення урядом України ефективного рішення щодо створення рівних конкурентних умов для українських та іноземних перевізників при виконанні рейсів з обльотом території Російської Федерації".
Відомо, у Програмі діяльності уряду передбачено зростання частки авіаційних маршрутів, які виконуються за лоукост-моделі.
Нагадаємо,
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав,