Попри бурхливий розвиток технологій ремені безпеки залишаються найбільш дієвим засобом захисту для
Доведено, що застосування ременя безпеки зменшує ризик загибелі водія при лобовому зіткненні — у 2,3 раза, при бічному — в 1,8 раза, при перекиданні — в 5 разів. Міфи про ремені безпеки розвінчав портал
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Міф №1. Ремінь у разі аварії заважає швидко вибратися з автомобіля, наприклад, який тоне чи палає. Варто зауважити, що такий вид ДТП є дуже малоймовірним. Проте у ременях старої конструкції дійсно можна було заплутатися, сучасні ж інерційні та прибираються одним клацанням.
Міф №2. На невеликій швидкості можна не пристібатися ремнем. При зіткненні на 30 км/год небезпека загинути дійсно мізерно мала, але отримання серйозних травм цілком реальне. З іншої сторони — далеко не факт, що зустрічне авто теж буде їхати на такій низькій швидкості. При лобовому зіткненні на швидкості в 50 км/ непристебнутий водій розіб'є головою лобове скло і в дев'яти випадках з десяти загине. Статистика повідомляє, що 80% всіх аварій відбувається на швидкості до 65 км/год, це рівнозначно падінню з 6 поверху. На шосе всі їдуть 110, а це вже стрибок з 17-го. Малоймовірно, що хтось зважився би прогулятися по даху багатоповерхівки без огорожі, а тим більше випустити туди свою дитину.
Міф №3. Пристебнутий дорослий може тримати дитину на руках. Навіть при зіткненні на швидкості до 30 км/год малюк вагою 7 кілограмів гарантовано вислизне з рук дорослого, тому що на дитину буде діяти сила в 135 кілограмів, а утримати таку масу неможливо.
Міф №4. При їзді на невеликі відстані ремені не потрібні. Згідно зі статистикою 75% випадків смерть водія на дорозі настає в межах 40 кілометрів від його будинку. Часто люди потрапляють у ДТП за декілька метрів від свого дому.
Міф №5. Пасажирам на задньому сидінні автомобіля можна не пристібатися. Небезпека у такому разі грозить не лише непристебнутому пасажиру, а й самому водію, оскільки його може вбити навіть дитина, що вилетіла з заднього сидіння. Також слід врахувати небезпеку перекидання авто.
Міф №6. Найбільш безпечне місце в машині — за водієм. Хоча місце за водієм дійсно є одним із найбезпечніших, пристібатися ремнем все одно обов'язково, оскільки існують максимальні шанси вилетіти через лобове скло при зіткненні. Проте найкращим є середнє місце ззаду, воно на 16% безпечніше яких-небудь інших місць в машині за умови, що пасажир пристебнутий.
Міф №7. При аварії краще бути викинутим з автомобіля. Дійсно, у водія і пасажира, що вилетіли з автомобіля, є шанс на збереження життя, проте лише один зі ста. Найбільшою небезпекою при ДТП є удар об елементи салону і якщо пасажири непристебнуті — це грозить серйозними наслідками, часто несумісними із життям.
Міф №8. Якщо в машині є подушки безпеки, то пристібатися не потрібно. У момент аварії, коли подушка починає розгортання, людина рухається назустріч ще швидше – зі швидкістю 300 км/год. Ремінь безпеки зменшує цю швидкість, даючи подушці час розкритися і прийняти удар. Таким чином подушки безпеки є лише допоміжним засобом. Варто також врахувати, що сидіти потрібно не надто близько до керма - 25 см від керма до грудини є мінімальною відстанню. З цієї ж причини слід уникати куріння трубки при водінні.
Міф №9. Ремінь безпеки може в разі аварії травмувати людину. Ремінь дійсно може стати причиною травми, але тільки одного типу — пошкодження шийної частини хребта, адже в час різкого гальмування тіло за інерцією продовжує рухатися вперед. Також можливий опік чи перелом ключиці, якщо неправильно відрегульований по висоті. Таке трапляється, коли дітей пристібають розрахованим на дорослого ременем безпеки. Проте ці травми є ніщо у порівнянні з тим, від чого ремінь безпеки може вберегти.
Міф №10. Ремені безпеки незручні. Насправді звичку пристібатися в автомобілі треба виховувати ще з дитинства попри всі незручності. У такому разі у непристебнутої людини з'являється відчуття психологічного дискомфорту від відсутності ременя.
Нагадаємо, раніше
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав, що