У чому проблема:
Часто можна стати свідком утворень заторів, через водіїв, які виправдовуються що залишили своє авто лише на декілька хвилин. Проблема з відсутністю достатньої кількості паркувальних місць актуальна для більшості українських міст, проте водії те мають бути свідомими і не лишати свої автівки серед трамвайних колій чи посеред дороги.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВиходить, що значна частина порушень прав дорожнього руху стосується недотримання водіями вимог щодо заборони зупинки та стоянки у визначених місцях.
Йдеться про те, що залишати автівку можна на відстані до 10 метрів від перехресть, пішохідних переходів, біля зупинок, в місцях, де дозволено зупинку чи стоянку лише транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або ті, хто перевозить людей з обмеженими можливостями тощо.
Правила які діють зараз не надто ефективні і мають малі розміри штрафів. А поліції важко довести факт порушення.
Як свідчить судова практика, застосування поліцейськими підручних вимірювальних засобів, приміром рулетки, або фіксування на камеру "незначної" відстані від авто до перехрестя, не підтримується в судах. Як наслідок, значна кількість постанов про притягнення до адмінвідповідальності скасовується судами і порушників не притягують до відповідальності
Штрафи почнуть "кусатись":
Що водії не забували про правила дорожнього руху у парламент подано законопроєкт "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо посилення відповідальності за порушення правил зупинки, стоянки транспортних засобів".
Саме цим документом хочуть суттєво збільшити штрафи за неправильну парковку.
Наскільки зростуть штрафи:
- за стоянку в забороненому місці з 510 гривень до 3 400 гривень;
- за зупинку на місцях для водіїв з інвалідністю передбачається штраф у 34 тисячі гривень;
- 34 000 гривень доведеться заплатити тим автомобілістам, хто без підстав використовує знак "водій з інвалідністю".
При тому, що нещодавно Новосад заявила, що її зарплати у 36 тисяч виявилося замало.
Згідно з законопроектом 70% цієї суми йтиме в місцеві бюджети, щоб влада могла піклуватися про місця для парковки.
Зміна фіксації порушення:
Віднині поліцейські зможуть робити фото, щоб довести порушення водія і показувати у суді записи з камер відеоспостереження. А для того, щоб фото стало доказом, потрібно мінімум три фотографії автомобіля-порушника з різних ракурсів. На них має бути чітко видно заїзд коліс авто на дорожню розмітку, де зупинку чи стоянку заборонено.
На думку авторів законопроєкту, збільшення розміру відповідальності за ці правопорушення сприятиме запобіганню їх вчинення.
"Листи щастя" для водіїв:
Оскільки нести відповідальність за свою поведінку на дорозі має водій авто, а не його власник в МВС пропонують автомобілістам, які користуються чужими авто, зареєструватися через безкоштовний сервіс.
Така послуга, як "Керування належним користувачем" нещодавно з'явилася у електронному кабінеті водія та на Урядовому порталі у розділі "Електронні послуги".
При цьому на одне авто може бути призначено не більше одного належного користувача. Видалення призначеного належного користувача можливе власником транспорту. Це можна зробити як за поданою заявою, так і автоматично, у разі закінчення терміну, на який його було призначено.
Нагадаємо, раніше Головний сервіс-центр МВС України опублікував дані, згідно з якими, на замовлення фізичних та юридичних осіб протягом 2019 було оформлено 4225 комплектів індивідуальних номерних знаків для автомобілів.
Як повідомляв портал "Знай.ua", в Україні анонсували нововведення, яке стосується штрафів за порушення Правил дорожнього руху
Також "Знай.ua" писав, що Італійський Рим може повністю відмовитися від використання дизельних автомобілів.