Клієнтка Приватбанку звернулася зі скаргою в державний банк про те, як її мамі обманом оформили кілька карт, в яких вона зовсім не потребувала. Державний банк "ПриватБанк" відреагував на звернення клієнтки банку на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Зайшла вчора мама у відділення на пр. Металургів, 60а, р. Маріуполь. Цілі було дві: отримати ЕЦП і закрити картку. Вийшла з відділення з букетом карток! Обманюють на рівному місці! Для отримання ЕЦП типу необхідно було перевести свою пенсійну картку до них, а ще пенсійна не видається без ще якийсь карти, за карта мама так і не зрозуміла, тому що фахівець нормально нічого не пояснила. Всі мамині заперечення спеціаліст відділення не сприйняла. Що це за «розлучення» пенсіонерів?!", - обурюється жінка.
При цьому вона зазначила, що у її мами поруч немає відділення і для того, щоб отримати пенсію, виходить жінці, яка постійно коліт знеболювальне, доведеться їхати маршруткою до найближчого банкомату.
"Я розумію, на відділеннях є плани, але це низько виконувати їх за рахунок непосвячених і хворих пенсіонерів. Шановне керівництво Приват, може нарешті варто знизити плани для відділень, щоб фахівці перестали займатися напарюванням мертвих карток?!", - обурилася клієнтка банку.
ПриватБанк відповів на звернення клієнтки і навіть пообіцяли зв'язатися для того, щоб вирішити дану ситуацію.
"Нам дуже шкода, що виникла така ситуація. Ми вже передали необхідну інформацію профільним фахівцям, щоб вони провели ретельну перевірку даної ситуації. За її результатом з клієнтом зв'яжеться співробітник банку. Хочемо зазначити, що при користуванні пенсійною карткою не стягується комісія за зняття готівки в банкоматах Приватбанку або інших українських банків..", - заявили в Приватбанку.
Нагадаємо, ПриватБанк скасовує кредитні ліміти українців без попередження.
Як повідомляв Знай. ua, Приватбанк буде збирати комісію за платежі у вечірній час.
Також Знай. ua писав, що українців будуть кредитувати за новою схемою, але отримати гроші пощастить не кожному.