Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як у нього без попередження забрали кредитний ліміт і попросив дати розгорнуту відповідь, якого не дочекався від консультантів банку. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Йдемо з приватбанку через кредитні кошти, які у нас забрали без попередження, 30 тис. грн. Мусіли швидко в тій самий день їх повертати, щоб не нарахували відсотки. Справа не в грошах, а в неповазі до клієнта. Завжди все вчасно сплачували, маємо гарну кредитну історію.
Ваш коментар в якому ви напишете, що існують інші фактори, які впливають на кредитний ліміт, нас не цікавить. Потрібно чітке пояснення причини, яке на жаль не можна отримати у консультантів гарячої лінії і у відділенні приватбанку, навіть якщо ми пред'явлення являємо свої дані. Потрібно повідомляти завчасно, хоча б за день", - написав обурений користувач.
При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і зазначив, що існують тисячі чинників, на основі яких приймається рішення, однак не назвав ні дин з них.
"Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. За результатами чергового перерахунку цієї моделі, Банк міг переглянути рішення, про суму кредитного ліміту. Наявність позитивної кредитної історії також враховується, але це не єдиний фактор, на основі якого приймається рішення", - написали коментар в банку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, у Приватбанку відповіли за зникнення грошей з Приват24.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк виправдався за постійні технічні збої.
Також Знай. ua писав, що ПриватБанк зробив заяву про кредитні картки.