Клієнти державного банку ПриватБанк розповіли про те, як вони не можуть отримати назад свій депозит, а також про те, як після закриття рахунку два роки телефонують з різних номерів. Відповідні відгук з'явилися на сайті Мінфін.

Одна клієнтка розповіла, що відкрила рахунок у банку 4 роки тому, але вже близько 2 років тому закрила його й після цього від банку періодично телефонують з різними пропозиціями. Жінка зазначила, що втомилася блокувати номери і попросила більше не дзвонити їй.

ПриватБанк, фото: РБК
ПриватБанк, фото: РБК

"Вже років 2, як рахунок закрила, але постійно надходять дзвінки з різних номерів: пропонують картку «Голод», неодноразово зверталася з проханням відключити рекламу і не діставати - результату немає. Нещодавно зателефонували і повідомили, що я намагаюся зайти у «Приват24», якого у мене ніколи і не було. Коли зателефонувала на 3700, пояснили, що хтось помилково ввів мій номер телефону. Телефонують в будь-який день і в будь-який час. Втомилася блокувати їхні номери. Я вже не є клієнтом банку! Відчепіться! Ніяких карток від Вашого доконаного банку мені не потрібно!", - поскаржилася вона.

Представник Приватбанку вибачився за це і попросив номер телефону для того, щоб відключити непотрібні дзвінки і більше не турбувати.

Популярні новини зараз

Українка поскаржилася на Ощадбанк через картку киянина: "На ній фото чужого мужика"

Українці знайшли "діру" в тарифах на газ і воду перед опалювальним сезоном: звідки беруться "зайві" відсотки

Андрій Джеджула проговорився, чим займається після розлучення з дружиною : "Всіх без розбору"

Пішла епоха: Андрій Данилко проводив маму в останню путь

Показати ще

"Вибачте, якщо ми Вам набридли. Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше Вас не турбувати", - пояснили в банку.

Інша клієнтка поділилася своєю історією про те, як не може отримати день за депозитом з 2013 року. Вона розповіла, що їх посилають в центральне відділення, де не вирішують її питання.

"Не повертають з банку гроші з депозиту з 2013 року. Нічого слухати не хочуть, годують сніданками, обманюють. Посилають у нібито центральне відділення банку, а по факту це просто відділення для сіп клієнтів. Свавілля. Багато дозволено цьому банку. Це і не дивно. Якість обслуговування і ставлення до клієнтам і вкладникам огидне", - пише клієнтка.

При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і заявив, що питання вже розглядають фахівці.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, уважний киянин врятував себе і інших від зухвалих шахраїв.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк попередив про шахраїв в мережі.

Також Знай. ua писав, що клієнт Приватбанку зробив заяву про доступ сторонніх осіб до рахунку.