Клієнтка державного банку ПриватБанк розповіла про те, як вона намагалася отримати свою страховку і чому не вийшло. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"Мій дитина отримала перелом п'яти на тренуванні, в страховці мені відмовили, при чому навіть не зволили зателефонувати. Причина відмови травма при занятті спортом це не страховий випадок. Навіщо тоді мені потрібна ця страховка? Не раджу !", - обурюється клієнтка.

ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube
ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube

При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і зазначив, що банк не несе відповідальності.

" Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк. Хочемо звернути Вашу увагу, що рішення про виплату компенсації приймає страхова компанія на основі договору та додатку до договору в якому описані умови, які підпадають під компенсацію", - пояснили в банку.

Популярні новини зараз
Екстрасенс Макс Гордєєв попередив про можливість повторного наступу окупантів на Харків: "Тримайтеся" Ціни на гречку досягли сезонного мінімуму: які цінники на полицях магазинів Даша Кацуріна відверто розповіла про негативні сторони Дантеса: "У ліжку..." "Зимові" платіжки за газ змусять гаманці "схуднути": чому українцям доведеться платити більше
Показати ще

Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін
Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, клієнт Приватбанку потрапив під суд.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк пояснив зміну кредитного ліміту.

Також Знай. ua писав, що Приват24 не впускає клієнтів Приватбанку.