Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як у нього з карти двічі списали гроші з картки і в підсумку зарплата пішла в мінус. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"Зайшов у додаток приват24, дивлюся у мене на балансі мінус -998грн. Дзвоню в підтримку з'ясувати ситуацію виявилося що 27.02.2020 було подвійне списання з моєї карти із-за чого карта пішла в мінус. Ліміт оплати в інтернеті коштує 0, карту не втрачав не кому не давав. Найцікавіше що карта для виплат "зарплатна" не КРЕДИТКА це важливо. Щодня годують обіцянками що друге списання повернеться. Мені це набридло так як на балансі мінус. Тим більше скоро прийде зарплата, чому я повинен частину своєї зарплати віддавати за помилки приват банку?", - написав клієнт.

ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube
ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube

При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і зазначив, що банк повернув гроші на рахунок.

"Нам шкода, що Ви зіткнулися з таким неприємним інцидентом. Дозвольте повідомити, що по Вашій картці було здійснено подвійне списання коштів іншим банком. Помилково списані кошти централізовано повернені на рахунки. Ви можете перевірити інформацію по виписці в особистому кабінеті Приват24. Приносимо вибачення за можливі незручності", - відповіли в банку.

Популярні новини зараз
Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, Приват24 не впускає клієнтів Приватбанку.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк пояснив, коли можуть відмовити в страховці.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк пояснив зміну кредитного ліміту.