Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як у нього з карти шахраї забрали передоплату і він не може навіть через банк повернути свої гроші. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Замовили навушники, чоловік попросив невелику передоплату, пообіцявши скинути завтра(сьогодні) ввечері накладну. Вже пройшло 24 години, а накладної немає і продавець(шахрай) не відповідає. Написали йому з іншого аккаунта, поцікавилися продає, на що він відповів ТАК. Ось його картка: 5167490186737459 Lyakh Andrey Olegovich. Здався досить привітним молодим людиною, а виявився шахраєм. Якщо можливо повернути гроші, то повідомте будь ласка.", - повідомив клієнт банку.
В Приватбанку спробували пояснити, чому сталася ця ситуація і пояснили, що допомогти в даній ситуації клієнту може тільки правоохоронні органи.
"Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які скоюють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук та затримання злодіїв, згідно з законодавством, знаходяться за межами юрисдикції банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий допомогти цьому будь-яким необхідним чином", - розповіли в підтримці банку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, ПриватБанк пояснив, коли можуть відмовити в страховці.
Як повідомляв Знай. ua, зловмисники знімають десятки тисяч c клієнтів Monobank, як вберегтися від шахраїв.
Також Знай. ua писав, що в Приватбанку зізналися, чому двічі списали гроші з карток.