По Мережі розповсюджується скарга на київський магазин "Еко-маркет", розташований за адресою Декабристів 7 Д. Покупці скаржаться на неналежний сервіс та прострочені продукти. Масу обурення можна прочитати від покупця на незалежному сайті відгуків Otzyvua.net.

"Купили крильця,гомілку. Прийшли додому...Відкриваю пакет. Щось смердить. Думала, що капуста. Відкриваю пакети з м'ясом - дихати нестерпно", - написала покупниця.

За словами потерпілої, коли вона принесла м'ясо назад в магазин, адміністратор з нею навіть не привіталася.

"Пішла за касу. Дала понюхати м'ясо, адміністратор каже : "фу яке смердюче" Почала робити повернення Запитала у неї як так чому ви продаєте прострочене м'ясо ??Відповідь:" вчора не було відповідального і м'ясо ніхто не перевіряв» Як мінімум два дні люди купують отруту і всім все одно.

Відгук від обуреного покупця, скріншоти

Популярні новини зараз
Новий спосіб передачі показань лічильників: важливе повідомлення для споживачів Українці можуть заощадити на оплаті газу до 1000 грн: що для цього треба Пенсіонерів будуть рятувати від бідності: як зміниться система виплат Можна не платити: українцям скасували дві комунальні платіжки
Показати ще

На вимогу зняти м'ясо з продажу, адміністратор відповіла не менш дивним чином: "ну, ми понюхаємо якщо смердить - знімемо".

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що у Дніпрі в одному з супермаркетів мережі Varus у відвідувача вкрали мобільний телефон.

Як повідомляв портал "Знай.uа", АТБ разом із Новою поштою і ROZETKA запустять новий сервіс.

Також "Знай.uа" писав, що клієнти Приватбанку не можуть забрати свої гроші у відділеннях.