По Мережі розповсюджується скарга на київський магазин "Еко-маркет", розташований за адресою Декабристів 7 Д. Покупці скаржаться на неналежний сервіс та прострочені продукти. Масу обурення можна прочитати від покупця на незалежному сайті відгуків Otzyvua.net.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Купили крильця,гомілку. Прийшли додому...Відкриваю пакет. Щось смердить. Думала, що капуста. Відкриваю пакети з м'ясом - дихати нестерпно", - написала покупниця.
За словами потерпілої, коли вона принесла м'ясо назад в магазин, адміністратор з нею навіть не привіталася.
"Пішла за касу. Дала понюхати м'ясо, адміністратор каже : "фу яке смердюче" Почала робити повернення Запитала у неї як так чому ви продаєте прострочене м'ясо ??Відповідь:" вчора не було відповідального і м'ясо ніхто не перевіряв» Як мінімум два дні люди купують отруту і всім все одно.
На вимогу зняти м'ясо з продажу, адміністратор відповіла не менш дивним чином: "ну, ми понюхаємо якщо смердить - знімемо".
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.
Нагадаємо, що у Дніпрі в одному з супермаркетів мережі Varus у відвідувача вкрали мобільний телефон.
Як повідомляв портал "Знай.uа", АТБ разом із Новою поштою і ROZETKA запустять новий сервіс.
Також "Знай.uа" писав, що клієнти Приватбанку не можуть забрати свої гроші у відділеннях.