Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як у нього списали гроші з картки при переведенні в інший банк, але вони "зависли" у повітрі і не повернулися ні на карту, ні дійшли одержувачу. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"днями задала питання співробітнику банку, чи будуть канікули на погашення відсотків по кредитних картах на період карантину. Чіткої відповіді не отримала…", - запитує клієнтка.

В Приватбанку спробували пояснити, чому сталася ця ситуація і пояснили, як можуть допомогти і що буде з іншими клієнтами з кредитними картами.

"У зв´язку з ухваленням проекту Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19) — на даний момент банк розглядає технічну можливість скасування нарахування штрафів та/або пені у разі прострочення в період з 01 березня 2020 року по 30 квітня 2020 року. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що виплати по кредитах залишаються на стандартних умовах. У разі введення змін в умови погашення кредитних договорів на період карантину — інформація буде опублікована на головному сайті Банку в розділі новин", - прокоментували в банку.

Популярні новини зараз
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, клієнти Приватбанку скаржаться на "втрату" грошей.

Як повідомляв Знай. ua, банки закривають відділення і змінюють графік роботи.

Також Знай. ua писав, що клієнти Приватбанку не можуть забрати свої гроші у відділеннях.