Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як у нього списали гроші з картки при переведенні в інший банк, але вони "зависли" у повітрі і не повернулися ні на карту, ні дійшли одержувачу. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"днями задала питання співробітнику банку, чи будуть канікули на погашення відсотків по кредитних картах на період карантину. Чіткої відповіді не отримала…", - запитує клієнтка.
В Приватбанку спробували пояснити, чому сталася ця ситуація і пояснили, як можуть допомогти і що буде з іншими клієнтами з кредитними картами.
"У зв´язку з ухваленням проекту Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19) — на даний момент банк розглядає технічну можливість скасування нарахування штрафів та/або пені у разі прострочення в період з 01 березня 2020 року по 30 квітня 2020 року. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що виплати по кредитах залишаються на стандартних умовах. У разі введення змін в умови погашення кредитних договорів на період карантину — інформація буде опублікована на головному сайті Банку в розділі новин", - прокоментували в банку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, клієнти Приватбанку скаржаться на "втрату" грошей.
Як повідомляв Знай. ua, банки закривають відділення і змінюють графік роботи.
Також Знай. ua писав, що клієнти Приватбанку не можуть забрати свої гроші у відділеннях.