Стало відомо, що до популярного мобільного оператора Vodafone надійшла скарга від клієнтки, яка залишилася як без інтернету, так і без грошей. Своє обурення Тетяна виплеснула на сайті Otzyv.ua.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Так, за словами клієнтки, компанія Vodafone зняла з рахунку подвійну плату за пакет послуг. До того ж, жінка стверджує, що не використала весь мобільний інтернет і контролювала це за допомогою додатку під назвою My Vodafone.
"Довелося підключити послугу 100 МГб понад пакету за 7 грн. Залишок контролювала у май водафон, щоб вистачило інтернету до обіду освоєння пакету. Використовувала, як показав, додаток - 91 МГБ за день, але водафон зняв 14 грн", - розповіла Тетяна.
Також клієнтка зв'язувалася з операторами Vodafone, які в підсумку виставили жінку винною й ухилялися якимись небилицями.
"Оператор Аліна відповіла, що нібито я занадто інтенсивно , аж 23 години користувалася інтернетом. Чи не здається маячнею? Як на 100 МГБ можна 23 години просидіти? Вони відлітають за 10 хвилин! Та й взагалі, мені надається 100 за 7 грн. Я використовувала 91, якого дідька зняли 14 грн? Перший оператор Аліна підтвердила, що використано 91 МГБ, але занадто, як вона висловилася, інтенсивно, другий оператор Каріна нарила, що було використано 160 МГБ ( це не правда, я контролювала по май водафон залишок)", - поскаржилася Тетяна.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, що Vodafone звинуватили в крадіжці грошей і обмані своїх же клієнтів.
Як повідомляв портал "Знай.ua", клієнт поскаржився на популярний мобільний оператор з-за нового тарифного плану.
Також "Знай.ua" писав, що Водафон, Лайфсел і Київстар скасували плату за дзвінки в роумінгу на гарячі лінії державних установ України.