Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, що він зіткнувся з тим, що довгий час не міг провести простий платіж для оплати в інтернеті. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"Проводив банальний платіж в LiqPay і з-за помилок "Перевищено ліміт" (ліміт природно не перевищено) довелося витратити багато часу і "цікавим" чином довго спілкуватися з "консультантом". Мені потрібно було здійснити цей платіж і я його домучал, а скільки таких клієнтів відвалюється від мерчантов з-за повної некомпетентності підтримки і глючності системи", - обурився клієнт.

В Приватбанку спробували пояснити, чому сталася ця ситуація і пояснили, чому могла статися така ситуація. У тому числі дали обіцянку провести відповідну роботу, якщо оператор порушив стандарти обслуговування.

"Ми дуже засмучені тим, що у Вас залишилось таке враження. Дозвольте пояснити, спочатку платіж не пройшов перевірку безпеки. Наша перевірка побудована на математичній моделі, що включає сотні або навіть тисячі показників і основним її завданням є протидія шахрайству. За зверненням клієнта в чат, ми можемо швидко допомогти йому оплатити. Бачимо, що Ваш платіж було успішно проведено. Додатково перевіримо консультацію оператора, у разі порушення стандартів обслуговування буде проведена відповідна робота", - відповіли в банку.

Однак клієнт зазначив, що платіж не провели навіть з допомогою чат-бот-консультанта і йому вдалося провести операцію самостійно далеко не з першої спроби.

Популярні новини зараз
Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Доведеться заплатити сотні тисяч: в Україні виставляють величезні штрафи за газ Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

"Знову не вірно. Той платіж не був проведений, хоча я і просив це зробити чат-бот-консультанта. В черговий раз з n-ї спроби мені самому вдалося оформити і провести новий платіж. Якщо ви дійсно «засмучені» - то вам видно скільки спроб я зробив заповнюючи заново форму і намагаючись провести цей платіж. І навчіть вашу чудоматематическую модель перевірки розуміти, що якщо з одного і того ж браузера з одного і того ж IP десять років йдуть платежі - то ці платежі ок. Якщо не ок - то у вас є телефони vip клієнтів", - пояснив клієнт банку.

Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін
Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін

Відповідь ПриватБанку, фото: скріншот Мінфін
Відповідь ПриватБанку, фото: скріншот Мінфін

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, ПриватБанк розповів про умови кредиту в карантинний час.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк розповів, що буде за неоплачений кредит.

Також Знай. ua писав, що Мінфін оприлюднив перелік банків, які виплачуватимуть пенсії і зарплати українцям.