Клієнтка державного банку ПриватБанк розповіла, як співробітниця установи в нав'язливій формі змушувала її взяти і скористатися кредитними коштами. Про це жінка Мелітополя розповіла на своїй сторінці в Facebook.

Жінка розповіла, що їй зателефонували співробітники Приватбанку після того, як вона переоформила свою карту і їй нав'язали кредитну, якої вона не хотіла користуватися.

Клієнтка зізналася, що в розмові з оператором ясно дала зрозуміти, що навіть не планувала користуватися засобами з кредитної карти, так як їй вистачає своїх, проте співробітниця банку не відступала.

Жінки продовжували нав'язувати кредитні кошти і припускали самі неприємні ситуації в її житті, мовляв що будете робити, коли затримають зарплату або захворіє хтось із членів сім'ї.

"Я навіть розгубилася від такого неприкритого побажання мені проблем від фінустанови, яким довіряю свої гроші", - пише жінка.

Популярні новини зараз
Школи на межі: директорка розповіла про загрозливу тенденцію Допомога перетвориться на борг: українців змусять повернути виплати "ПриватБанк" вводить нові правила: популярна послуга стане платною Останні копійки відберуть: Ощадбанк змінив правила зняття готівки для пенсіонерів
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, ПриватБанк розповів, що робити клієнтам при шахрайстві.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк попередив про умови кредитних канікул.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк розповів, куди звертатися потерпілим від шахраїв.