Про це заявив керівник групи IiPCM управління державними інвестиціями в транспортній галузі Еббі Адхамі.

«На даний момент вантажний транспорт забезпечує певною мірою субсидування пасажирських перевезень. Існує план з реструктуризації ("Укрзалізниці" - ред.), який передбачає поділ пасажирських перевезень і вантажних в окремі бізнеси. Це дозволить зробити ринок вантажоперевезень більш конкурентоспроможним", - сказав Адхамі.

За його словами, субсидувати Пасажирські перевезення залізницею повинен не бізнес, а держава, виконуючи таким чином соціальну функцію. Експерт вважає, що державне субсидування за участю приватних компаній дозволить сектору пасажирських перевезень функціонувати цілком успішно.

«У той момент, коли сектор пасажирських перевезень відокремиться в окрему компанію, а сектор вантажоперевезень в іншу - єдине, що залишиться - це залізнична колія, якою буде керувати держава. З впливами приватних компаній і, ймовірно, при необхідності певного субсидування, може успішно функціонувати сектор пасажирських перевезень, а сектор вантажоперевезень може бути самодостатнім", - вважає Адхамі.

Раніше американський транспортний експерт Джефферсон Сінклер заявив, що» Укрзалізницю " потрібно реформувати за європейською моделлю, що сприятиме подальшій інтеграції України з ЄС.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 28 листопада: як провести четвер із вигодою та не "наламати дров" Пенсіонерам доплачуватимуть за вік: кому збільшать виплати автоматично В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Показати ще

У свою чергу народний депутат, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що необхідно реформувати «Укрзалізницю», розділивши компанію на окремі бізнеси.