З'явилася нова скарга на популярний інтернет-магазин Rozetka. Українка розповіла, як оплачений товар раптово було втрачено, і питання ніхто не хотів вирішувати.

Розміщено скаргу на порталі otzyvua.net . Там кожен українець зможе залишити своє звернення до компанії, і цим розповісти про свій досвід роботи з ними.

Цього разу жінка розповіла про інцидент, який з нею трапився при користуванні послугами інтернет-магазину "Rozetka". Вона вже раніше скористалася їхніми послугами, тому мала довіру.

Розетка, фото: скріншот з відео
Розетка, фото: скріншот з відео

7 вересня було зроблено замовлення на суму 12 тисяч гривень, і тоді не було жодного сумніву в тому, що все буде добре. Як сервіс доставки було обрано компанію Meest, послугами якої жінка також користувалася останні два роки.

Популярні новини зараз
Що робити, якщо генератор сусідів заважає своїм шумом Ухилянтам не залишать шансу: на облік ТЦК поставить автоматично МОН міняє правила вступу до вузів ПФУ перевірить майно кожного: через що можуть скасувати виплати
Показати ще

Rozetka, фото: retailers.ua
Rozetka, фото: retailers.ua

"08.09.2022р. я отримала повідомлення, що замовлення комплектується, отримала його TTH 778-213387941, та інформацію, що він доставляється до міста одержувача. З 09.09.2022р. я не тільки не можу отримати своє замовлення, але й дізнатися, де він знаходиться, і чи взагалі є. Після багаторазових звернень у розетку на телеграм-канал, транспортної компанії (на гарячі лінії, телеграм канали та на електронну пошту) та неодноразових обіцянок доставити товар щоразу наступного дня, результату немає” - зазначає жінка.

Через 10 днів, 19 вересня надійшло повідомлення про те, що посилка прибула до одного з відділень Львівської області, але знайти його там не можуть. Його або втратили, або вкрали.

Скарга, фото: скріншот
Скарга, фото: скріншот

В інтернет-магазині не змогли нічим допомогти жінці, і вона просто залишилася без свого товару, за який спочатку сплатила повну суму.

"Я роблю висновок: це шахраї. Як Meest, так, на жаль, і Розетка. Не раджу нікому і ніколи робити передоплату. Ваші гроші вкрадуть", - підсумувала українка. Компанія цей інцидент ще ніяк не коментувала.

Нагадаємо, що українець втратив кругленьку суму через збій у ПриватБанку, допомагати ніхто не прагне .

Раніше повідомлялося, що фефіцит хліба в Україні: спеціалісти простим підрахунком показали всю правду

Також, ПриватБанк потрапив у скандал через "привласнення" коштів клієнтки