З'явилася нова скарга на популярний інтернет-магазин Rozetka. Українка розповіла, як оплачений товар раптово було втрачено, і питання ніхто не хотів вирішувати.

Розміщено скаргу на порталі otzyvua.net . Там кожен українець зможе залишити своє звернення до компанії, і цим розповісти про свій досвід роботи з ними.

Цього разу жінка розповіла про інцидент, який з нею трапився при користуванні послугами інтернет-магазину "Rozetka". Вона вже раніше скористалася їхніми послугами, тому мала довіру.

Розетка, фото: скріншот з відео
Розетка, фото: скріншот з відео

7 вересня було зроблено замовлення на суму 12 тисяч гривень, і тоді не було жодного сумніву в тому, що все буде добре. Як сервіс доставки було обрано компанію Meest, послугами якої жінка також користувалася останні два роки.

Популярні новини зараз
Стосується всіх одержувачів пенсій: українцям дали 30 днів на явку до ПФУ Мобілізація їх не торкнеться: ким не зацікавиться ТЦК Помилка може дорого обійтися: що змінилося у правилах передачі показників лічильників газу Призупинення виплат пенсій: у ПФУ зробили важливу заяву
Показати ще

Rozetka, фото: retailers.ua
Rozetka, фото: retailers.ua

"08.09.2022р. я отримала повідомлення, що замовлення комплектується, отримала його TTH 778-213387941, та інформацію, що він доставляється до міста одержувача. З 09.09.2022р. я не тільки не можу отримати своє замовлення, але й дізнатися, де він знаходиться, і чи взагалі є. Після багаторазових звернень у розетку на телеграм-канал, транспортної компанії (на гарячі лінії, телеграм канали та на електронну пошту) та неодноразових обіцянок доставити товар щоразу наступного дня, результату немає” - зазначає жінка.

Через 10 днів, 19 вересня надійшло повідомлення про те, що посилка прибула до одного з відділень Львівської області, але знайти його там не можуть. Його або втратили, або вкрали.

Скарга, фото: скріншот
Скарга, фото: скріншот

В інтернет-магазині не змогли нічим допомогти жінці, і вона просто залишилася без свого товару, за який спочатку сплатила повну суму.

"Я роблю висновок: це шахраї. Як Meest, так, на жаль, і Розетка. Не раджу нікому і ніколи робити передоплату. Ваші гроші вкрадуть", - підсумувала українка. Компанія цей інцидент ще ніяк не коментувала.

Нагадаємо, що українець втратив кругленьку суму через збій у ПриватБанку, допомагати ніхто не прагне .

Раніше повідомлялося, що фефіцит хліба в Україні: спеціалісти простим підрахунком показали всю правду

Також, ПриватБанк потрапив у скандал через "привласнення" коштів клієнтки