З'явилася нова скарга на популярний інтернет-магазин Rozetka. Українка розповіла, як оплачений товар раптово було втрачено, і питання ніхто не хотів вирішувати.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяРозміщено скаргу на порталі otzyvua.net . Там кожен українець зможе залишити своє звернення до компанії, і цим розповісти про свій досвід роботи з ними.
Цього разу жінка розповіла про інцидент, який з нею трапився при користуванні послугами інтернет-магазину "Rozetka". Вона вже раніше скористалася їхніми послугами, тому мала довіру.
7 вересня було зроблено замовлення на суму 12 тисяч гривень, і тоді не було жодного сумніву в тому, що все буде добре. Як сервіс доставки було обрано компанію Meest, послугами якої жінка також користувалася останні два роки.
"08.09.2022р. я отримала повідомлення, що замовлення комплектується, отримала його TTH 778-213387941, та інформацію, що він доставляється до міста одержувача. З 09.09.2022р. я не тільки не можу отримати своє замовлення, але й дізнатися, де він знаходиться, і чи взагалі є. Після багаторазових звернень у розетку на телеграм-канал, транспортної компанії (на гарячі лінії, телеграм канали та на електронну пошту) та неодноразових обіцянок доставити товар щоразу наступного дня, результату немає” - зазначає жінка.
Через 10 днів, 19 вересня надійшло повідомлення про те, що посилка прибула до одного з відділень Львівської області, але знайти його там не можуть. Його або втратили, або вкрали.
В інтернет-магазині не змогли нічим допомогти жінці, і вона просто залишилася без свого товару, за який спочатку сплатила повну суму.
"Я роблю висновок: це шахраї. Як Meest, так, на жаль, і Розетка. Не раджу нікому і ніколи робити передоплату. Ваші гроші вкрадуть", - підсумувала українка. Компанія цей інцидент ще ніяк не коментувала.
Нагадаємо, що українець втратив кругленьку суму через збій у ПриватБанку, допомагати ніхто не прагне .
Раніше повідомлялося, що фефіцит хліба в Україні: спеціалісти простим підрахунком показали всю правду
Також, ПриватБанк потрапив у скандал через "привласнення" коштів клієнтки