Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своїм агресивним нав'язуванням карток для бюджетників, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українець розповів, що, перебуваючи за кордоном, клієнти банку можуть потрапити в дуже неприємну ситуацію. Вийде так, що і платіж неможливо буде здійснити, і карту не можна буде поміняти. До речі, платіж, який не зарахували клієнту, все ж таки був знятий з рахунку, але повернути ці гроші неможливо.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Намагався зробити переказ на картку іншого банку, платіж не пройшов, а банк заблокував мою картку. При дзвінку на підтримку оператор сказав що карта скомпрометована і вам потрібно з'явитися у відділення та перевипустити картку.
Операцію здійснював я, ні в кого більше доступу до мого кабінету не було, питаю, за що заблокували, мені відповідають карта на яку було здійснено переклад у чорному списку Ощада.
Карту я відкривав через чат бот, в Україні я не знаходжусь і зрештою втрачені гроші на рахунку в Ощад, гроші повертати не хочуть, карту розблокувати телефоном теж. Загалом не раджу мати справу із цим банком.", - розповів незадоволений клієнт Ощадбанку.
Нагадаємо, "ПриватБанк" не відшкодовує гроші з терміналів: українка втратила 130 тисяч грив, оператори мовчать.
Раніше повідомлялося, "ПриватБанк" готовий повернути 50% вартості проїзду на громадському транспорті: як отримати кешбек.
Також, їдьте в Америку: в Ощадбанку українку відправили подалі, через стару сотню доларів.