Супермаркети роками дурять українців, які приходять закупитись продуктами. Деякі торговельні мережі розміщують камери для зберігання речей і зобов'язують покупців залишати особисті речі, заявляючи, що відповідальність за безпеку не несуть. Це є порушення прав покупця, повідомляє Держспоживслужба.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ відомстві послалися на частину 3 статті 937 Цивільного кодексу, яка свідчить, що той, хто зберігає речі, несе повну відповідальність за їхню безпеку. Відповідно, якщо в супермаркеті розміщують камери зберігання, то фактично надають послугу відвідувачам торгової точки, беруть на себе всі ризики та мають компенсувати можливі збитки.
Якщо речі з камери зберігання зникли, то у Держспоживслужбі рекомендують звернутися до поліції та в заяві описати повний перелік того, що зникло. Якщо адміністрація магазину відмовиться компенсувати збитки у добровільному порядку, то на підставі заяви можна буде домогтися відшкодування через суд.
Водночас важливо пам'ятати, що охорона супермаркету не має права вимагати залишати особисті речі в камері схову. Якщо подібні заяви звучать на адресу покупця, він має повне право відмовитися від виконання даного прохання, оскільки вона не є законною.
Раніше портал Знай повідомляв, українські супермаркети встановлюють неправомірні ціни: у Держспоживслужбі порадили, куди звертатися.
Також наш портал інформував, українцям нагадали, як не дати себе обдурити при купівлі товарів: якими хитрощами користуються продавці.
Крім того, ми писали, критика влади або боротьба з ботофермами: новий законопроєкт передбачає 7 років ув'язнення та конфіскацію майна.