Хвиля протестів прокотилась серед працівників української залізниці. Люди масово вийшли на мітинг, вимагаючи підвищення зарплат та покращення умов праці. Крім того, працівники залізниці розповіли, чим загрожує пасажирам поїздка в "сучасних" поїздах.

Мітингувальники запевняють, що нинішній рухомий склад небезпечний, і аварія з товарним поїздом, який зійшов з рейок і паралізував рух в Одеському напрямку пасажирських поїздів, може бути не останньою.

Масштабна аварія на залізниці

Нагадаємо, 3 липня під Одесою зійшли з рейок товарні вагони. В результаті роботу залізниці довелося заблокувати. Пасажири поїздів змушені були посеред ночі шукати можливість дістатися пункту призначення іншими шляхами. На залізниці ж ремонтні роботи ведуться й досі.

А все тому, за словами залізничників, що керівництво не сильно переймається про стан шляхів та потягів.

Популярні новини зараз
Виняток із правил: хто з українців може законно не платити за доставку газу Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким
Показати ще

Мітинги під Кабміном

Після аварії залізничники вийшли під будівлю уряду. Вони вимагали підвищити їм зарплати, оскільки зараз кваліфіковані працівники масово їдуть на заробітки до Польщі. Якщо в Україні машиніст "Інтерсіті" максимум отримує 13 тис. грн на місяць, то у сусідів - від 3500 злотих (це 23 тис. грн). Більш того, у нас, як запевняють залізничники, вони їздять на напіврозвалених техніці.

У травня працівники з 10 депо виходили з протестами. Залізничники просто відмовлялися виходити на роботу та працювати з поламаним обладнанням та машинами.

"Сьогодні в рейси виходять локомотиви і електровози з несправностями. Згадайте, як було в Дніпропетровській області, де локомотив і 14 вагонів вантажного поїзда зійшли з рейок. Тоді звинуватили розкрадачів металу, що вони, мовляв, вкрали болти для кріплення рейок. Але це маячня. На вагонах були із'езжена колісні пари. Це вам може сказати будь-який залізничник. Але простіше звинуватити у всьому розкрадачів, ніж зізнатися в тому, що склад був несправний. Днями - історія з Одесою, в квітні - у Львівській області, де зійшли з рейок десять товарних вагонів. Поки інциденти відбуваються з вантажними поїздами, але ж в якийсь момент НП може статися і з пасажирськими. І це страшно ", - говорить профспілковий лідер Валерій Петровський.

За словами працівників, зношеність обладнання складає до 90%.

"Але не лише технічний стан складу може призвести до трагедії, а й стан машиніста, який їде на незручному кріслі, без кондиціонера, який бігає до перемичках", - додають спеціалісти.

Дивіться: чим нагодують пасажирів у поїздах Укрзалізниці

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", до України прийшов другий місяць літа, і в даний момент придбати квитки на потяги в південному напрямку дуже і дуже складно.