Хвиля протестів прокотилась серед працівників української залізниці. Люди масово вийшли на мітинг, вимагаючи підвищення зарплат та покращення умов праці. Крім того, працівники залізниці розповіли, чим загрожує пасажирам поїздка в "сучасних" поїздах.

Мітингувальники запевняють, що нинішній рухомий склад небезпечний, і аварія з товарним поїздом, який зійшов з рейок і паралізував рух в Одеському напрямку пасажирських поїздів, може бути не останньою.

Масштабна аварія на залізниці

Нагадаємо, 3 липня під Одесою зійшли з рейок товарні вагони. В результаті роботу залізниці довелося заблокувати. Пасажири поїздів змушені були посеред ночі шукати можливість дістатися пункту призначення іншими шляхами. На залізниці ж ремонтні роботи ведуться й досі.

А все тому, за словами залізничників, що керівництво не сильно переймається про стан шляхів та потягів.

Популярні новини зараз
Українцям підвищать пенсії з 1 жовтня Пенсійний бонус: хто отримає майже 1000 гривень додатково Нові правила вручення повістки: присутність чоловіка не обов’язкова Пенсіонери автоматично отримають надбавки у вересні
Показати ще

Мітинги під Кабміном

Після аварії залізничники вийшли під будівлю уряду. Вони вимагали підвищити їм зарплати, оскільки зараз кваліфіковані працівники масово їдуть на заробітки до Польщі. Якщо в Україні машиніст "Інтерсіті" максимум отримує 13 тис. грн на місяць, то у сусідів - від 3500 злотих (це 23 тис. грн). Більш того, у нас, як запевняють залізничники, вони їздять на напіврозвалених техніці.

У травня працівники з 10 депо виходили з протестами. Залізничники просто відмовлялися виходити на роботу та працювати з поламаним обладнанням та машинами.

"Сьогодні в рейси виходять локомотиви і електровози з несправностями. Згадайте, як було в Дніпропетровській області, де локомотив і 14 вагонів вантажного поїзда зійшли з рейок. Тоді звинуватили розкрадачів металу, що вони, мовляв, вкрали болти для кріплення рейок. Але це маячня. На вагонах були із'езжена колісні пари. Це вам може сказати будь-який залізничник. Але простіше звинуватити у всьому розкрадачів, ніж зізнатися в тому, що склад був несправний. Днями - історія з Одесою, в квітні - у Львівській області, де зійшли з рейок десять товарних вагонів. Поки інциденти відбуваються з вантажними поїздами, але ж в якийсь момент НП може статися і з пасажирськими. І це страшно ", - говорить профспілковий лідер Валерій Петровський.

За словами працівників, зношеність обладнання складає до 90%.

"Але не лише технічний стан складу може призвести до трагедії, а й стан машиніста, який їде на незручному кріслі, без кондиціонера, який бігає до перемичках", - додають спеціалісти.

Дивіться: чим нагодують пасажирів у поїздах Укрзалізниці

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", до України прийшов другий місяць літа, і в даний момент придбати квитки на потяги в південному напрямку дуже і дуже складно.