Стало остаточно відомо, що вже з 14 липня вартість одноразового проїзду в громадському транспорті Києва підніметься до 8 гривень.

Мер Києва Віталій Кличко розповів:

"Ми змушені зробити цей складний крок. Незважаючи на політичні рейтинги і спекуляції, яких навколо цього питання багато. Тому що треба бути відповідальними і чесно говорити, що інакше нам не уникнути кризи в транспортній сфері столиці".

Згідно з даними КМДА, зараз комунальні транспортні підприємства працюють у збиток.

Популярні новини зараз
Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники
Показати ще

У мерії сподіваються, що отримані кошти від підвищення тарифів будуть спрямовані на розвиток транспортної інфраструктури, ремонт і закупівлю рухомого складу, підвищення заробітних плат працівникам комунальних транспортних підприємств.

"Справа в тому, що пасажири не бачать, що відбувається в тому ж КП "Київпастранс". Сьогодні є вільні вакансії в цьому підприємстві для більше 2000 людей. Водій, який працює з раннього ранку до пізнього вечора, повинен відпочивати два дні, але маючи таку кількість вакансій, "Київпастранс" не може собі такого дозволити. А чому не вистачає водіїв? Тому що низька заробітна плата. Тому, з одного боку, ціни за проїзд у транспорті "кусаються", а з іншого – близько 10 тисяч працівників "Київпастрансу" і 8 тисяч працівників "Київського метрополітену" працюють понаднормово", – пояснив Поворозник.

"Хочу підкреслити: сьогодні все маніпулюють цифрою 8 гривень за проїзд. Це вартість разової поїздки! Для тих, хто користується столичним транспортом регулярно, проїзд буде коштувати 6,30-6,50 грн в середньому. І це все одно нижче його собівартості", - заявив Кличко.

Так, у київському метро система знижок для власників карток-проїзних працює, як і раніше: чим більше купуєте поїздок, то вони дешевші.

Крім того, влада планує розширити діючу систему проїзних квитків. Наприклад, у метрополітені пасажири зможуть купувати квитки на 10, 14 і 30 поїздок в певні дні.

Також зі зміною тарифу з'являться зелені жетони. Обміняти старі жетони на нові можна без доплати протягом липня, в серпні - вже з доплатою.

У касі можна обміняти тільки один жетон, більше - тільки в сервісних центрах на станціях "Майдан Незалежності", "Дорогожичі", "Політехнічний інститут", "Дарниця".

Знай.uа раніше писав про мітингb, які проводили обурені реформами Кличко жителі Києва.

Протестувальники переконані, що нераціональне підвищення ціни вдвічі призведе лише до зростання корупційної складової.