Один з патрульних поліцейських вирішив розповісти в інтерв'ю про те, як працюється в новій службі. Подробиці просто шокують.

Про це повідомляє 057.ua.

Антон (ім'я змінено) прийшов працювати в патрульну поліцію в 2015 році. Працює в одному з батальйонів управління патрульної поліції Харківської області. Каже, пішов в патрульні, тому що "за країну прикро". Хотів приєднатися до нової генерації поліцейських.

Коли у тебе в патрульної поліції почалися перші проблеми і з чим?

Популярні новини зараз
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Почалося все з неефективності інструментів вирішення проблем наших заявників. Наприклад, перевищення норм тиші в нічний час і вихідні дні. Держава не забезпечила приладами вимірювання рівня шуму, а тому немає можливості врегулювання конфліктів такого плану. Ми постійно вислуховували, що ми непотрібні, а не відповісти на виклик такого плану ми не маємо права. Хочемо вирішити проблему, але не можемо. Патова ситуація.

З приводу Пріус. Ви їх били у величезній кількості. Були розбиті понад сто машин патрульних. В чому причина?

У процесі підготовки у нас не було навчання оперативного водіння. Тобто, нас не вчили водити Пріус. Як проїхати перехрестя зі спецсигналами, як здійснювати переслідування за автомобілями та інше. Нас посадили за кермо абсолютно непідготовленими. Тому і почалися ДТП з нами.

Коли відбувається аварія з вашою участю, то які вас чекають наслідки?

Можна навести приклад з недавнього часу: на Барабашово патрульний заснув за кермом і в'їхав в торговий контейнер. Тепер Департамент патрульної поліції хоче стягнути з нього півмільйона гривень! Тобто, і за машину і за ларьок. Все через суд.

Буває і таке, що якщо патрульний потрапляє в ДТП, то він "по тихому" їде сам на СТО і лагодить за свої гроші, щоб не "потрапити".

Чи часто у вас проходить стрілецька підготовка?

За рік патрульний в Харкові стріляє тільки на заліку зі службової підготовки. Це 8 пострілів з пістолета.

Взятки. Берете? Вимагають брати?

З приводу вимог не було. Ніякого "общака" у нас немає, не змушують збирати.

Але чутки ходять, що є певні екіпажі, які беруть хабарі постійно.

Ти спілкуєшся з колегами кожен день. Як "нечисті" копи вимагають хабара? Є ж свої "схеми"?

Спочатку пояснюють санкції порушення, іноді навіть перебільшуючи їх, а потім, якщо водій хоче вирішити "по іншому" питання, то вони просять засунути хабар в файл зі страховим полісом. Можуть взяти гроші безпосередньо з рук.

За три роки в патрульної поліції Харкова змінили трьох керівників: Мельник, Юськевич і Лисничук. Чому була така "текучка" начальства і хто з них особливо "виділявся"?

Найбільше виділялася Юськевич. У негативному плані, звичайно. Вона не відповідала своїй посаді. Вона банально не знала, що таке "затримання", відповідно до закону. Ну з неї відверто сміялися і не поважав особовий склад патрульної поліції. Лисничук як керівник викликав довіру і на побудовах перед заступництвом на зміну реально мотивував особовий склад

Нагадаємо, співробітники місцевої поліції Харкова знову спровокували скандал, який викликав резонанс в мережі.

Як повідомляв Знай.ua, на Херсонщині копи знайшли тіло колишнього судді Анатолія Гордімова, який безслідно зник в квітні цього року.

Також Знай.ua писав, двох працівників Вижницького поліцейської дільниці в Чернівецькій області звільнили з роботи після звинувачення у побитті місцевого жителя.