В окупованому Донецьку відкрили новий пропагандистський музей "Великої вітчизняної війни".

Про це йдеться в сюжеті пропагандистського каналу, який контролюється бойовиками ДНР.

На відкриття музею бойовики привели дітей, яких піддали ідеологічній "обробці".

"Путінюгенд в "ДНР". Поки в цивілізованих країнах діти вивчають математику і фізику, хімію і біологію, мріють створювати наномедицину, ліки від раку і електромобілі, в Донецьку окупанти, калічачи дитячі душі, зомбують нову партію гарматного м'яса, що ненавидить Україну і весь світ", - відзначають в мережі.

"Таке не тільки в Донецьку, а і по всій Росії. У тому ж Петербурзі, "військово-патріотичних" клубів/гуртків/організацій - як гівна", "Такий патріотизм краще замінити більш раннім рукоблудством", - пишуть люди в коментарях.
Варто відзначити, що прихильники так званої "ЛНР" розгорнули масштабну пропагандистську кампанію – схожу на ту, яку розпочали в 2014-му.

Про це йдеться на сторінці спільноти "Східна Правозахисна Група" у Facebook.

Популярні новини зараз
Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію
Показати ще

За даними аналітиків, пропаганада ведеться за кількома напрямками, а саме:

недопущення припинення бойових дій;
не прийняття України;
розпалювання ідеологічної і політичної ворожнечі;
інтеграцію в Російську Федерацію.

На підтвердження цього факту, автори додають кілька фото, котрі яскраво ілюструють ситуацію. Зробили їх, до слова, в період з квітня по травень 2018 року на території Луганська.

"Дані інформаційні кампанії проводяться регулярно, їх основна мета - прищепити жителям непідконтрольної території Луганської області, неприязнь, ненависть, ворожнечу до України. А також, подібна ідеологічна обробка дозволяє "ЛНР", більш активно залучати жителів ОРЛО до бойових дій проти України", - йдеться в коментарі до знімків.

Пропаганда у соцмережах та на білбордах: як це працює?

Соціальні мережі, в яких спілкуються мешканці окупованого Луганська, можна розцінювати як своєрідний зріз громадської думки. Якщо раніше луганчани активно висловлювали своє невдоволення рівнем зарплат, діяльністю влади "республіки", комендантською годиною, відсутністю води, бензину або ліків, то після святкування 9 травня повідомлення користувачів соціальних мереж змінилися. І не дивно – тут пропаганда також зробила свою справу.

Часто – методом "фінансового заохочення", або нав'язуванням думки на тих самих мітингах.

Зовнішня реклама може багато що сказати про стан справ на окупованих територіях. Терористи як і раніше намагаються за допомогою пропагандистських плакатів вселити впевненість у завтрашньому дні, показати "роботу над покращенням економічного стану", запевнити у надійності своїх "військових підрозділів".

Топ фейків російської пропаганди про Захід - Громадянська оборона

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що скандальний київський піп божественно відпочив за сотню тисяч.