Стало відомо, що в Києві планують реконструювати міст Патона спільно з Інститутом електрозварювання після ретельного обстеження за 4 мільйони гривень. Про це стало відомо з повідомлення прес-служби КМДА.

У повідомленні говориться, що міст потребує капітального ремонту через тривалу експлуатацію і незворотній корозійний процесу на металоконструкціях.

У свою чергу, мер Віталій Кличко підписав розпорядження про реконструкцію.

"Документ передбачає виділення 4 мільйонів гривень на проведення комплексного обстеження конструкції моста Патона, за результатами якого буде визначено обсяг необхідних робіт і буде розроблятися проект майбутньої реконструкції", - повідомили в КМДА.

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

За словами директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергія Симонова, "Київавтодор" буде враховувати рекомендації фахівців Інституту Патона на всіх етапах проектування і виконання будівельних робіт.

Проект почнуть розробляти в цьому році.

Як відомо, міст Патона через Дніпро був введений в експлуатацію ще в 1953 році. Реконструювали міст один раз лише в 2004 році, коли з шляхопроводу демонтували трамвайні колії. З тих пір поточні ремонтні роботи відбувалися тільки на невеликих ділянках моста.

До слова, тендер на будівництво гілки метро на Виноградар у Києві, вартістю 6 млрд грн, може виграти російсько-український бізнесмен Володимир Петрук.

Про це стало відомо з системи публічних державних закупівель "Прозорро", пише “Апостроф”.

Минулого тижня ЗМІ повідомили про три учасника тендеру на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар. Свої пропозиції подали компанії "Індербудтонель", "Київметробуд" і "Будівельна компанія" Адамант (на сьогодні вже вибила з процесу).

Тим часом користувачі соцмереж помітили той факт, що за однією з компаній, зокрема – “Індербудтонель”, стоїть бізнесмен Володимир Петрук. Він же голова правління російської будівельної асоціації “Інтербудмонтаж”, яка зараз будує метро в Москві і, з огляду на виграні в Росії підряди, може знаходиться в близьких зв’язках з кремлівськими чиновниками.

Видання зазначає, що сам Петрук визнає, що має широкі інтереси в будівельній галузі РФ.

“Ми прийшли на російський ринок в 1996 році і маємо великий досвід роботи в північних регіонах Росії. Наприклад, в 90-і роки ми побудували першу скляну будівлю на крайній півночі в Ханти-Мансійському автономному окрузі, яке експлуатується до сих пір” – говорив він раніше в одному зінтерв’ю.

Крім цього бізнесмен замішаний в будівельних скандалах в Україні. Раніше його компанія вигравала тендери без конкуренції на різні підряди в столиці. Один з епізодів згадав на своїй сторінці в Facebook український письменник Дмитро Вовнянко.

Тим часом, відомі блогери пишуть, що цією інформацією повинен зацікавитися мер Києва Віталій Кличко.

Петрук також має досвід будівництва метро в Росії. Як відомо, подібні підряди часто отримують близькі до кремлівської влади бізнесмени.

Користувачі мережі також висловили думку, що фірма зможе перемогти на тендері, так як економічні чинники для неї будуть не на першому місці.

Відомі українські блогери також обурилися тим, що бізнесмен під час війни між Україною і РФ давав інтерв’ю виданням з яскраво-вираженою анти-української позицією.

Деякі активісти вважають, що за допомогою Петрука РФ може дізнатися важливі дані про стратегічну українську інфраструктуру.

Фінансування витрат на будівництво лінії метрополітену буде здійснюватися за рахунок коштів міського бюджету, передбачених Програмою економічного і соціального розвитку Києва.

Нагадаємо, у понеділок, 20 серпня стало відомо, що гаряче водопостачання у всіх районах Києва відновлять тільки після укладення угоди на постачання газу для ТЕЦ-6 та котелень столиці. Про це в "Київтеплоенерго" повідомили у відповідь на запит видання УНН.

Як повідомляв Знай.ua, мер Києва Віталій Кличко доручив "Київавтодору" протягом п'яти днів розробити пропозиції щодо створення окремого комунального підрозділу, який буде займатися утриманням в належному стані систем зливової каналізації столиці.

Також Знай.ua писав про те, що згідно з новими поправками до законодавства, українські підприємці зобов'язані платити за комунальні послуги навіть, якщо ті надані неякісно або не в повному обсязі.