Експерти, що проводили дослідження у справі про криваву ДТП у Харкові на вул. Сумській за участю Геннадія Дронова та Олени Зайцевої, заявили, що слідчі упустили безліч важливих моментів.

Про це пише Юрій Ларін у своїй статті.

Так, він відзначає, що слідчий, з невідомих причин не поставив перед експератами основні питання, які проливали б світло на мотиви самої Зайцевої. Адже раніше окремі ЗМІ повідомляли, що пред самою трагедією вона брала участь у вуличних гонках.

"Експерти кажуть, що слідчий не просив встановити точки для установки відстані. Так само не просив простежити швидкість по найдовшому відео, на якому зафіксовано, як "Лексус" мчить наввипередки до перехрестя через всю площу Конституції", - йдеться в публікації.

Відзначається, що експертиза робилася на підставі п'яти відеозаписів.

"Але, судячи зі слів експертів, встановити швидкість їх просили то по дуже короткому відео, то по тому, де "контури автомобіля розмиті". Не дивлячись на те, що слідство вела поліція, а держобвинувачення в суді представляє прокуратура, винуватців нема", - пише автор.

Популярні новини зараз
"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще

При цьому наголошується, що слідство вірить Зайцевій на слово, а вона стверджує, що їхала зі швидкістю 70 - 75 км/ч.

Разом з тим варто відзначити, що харківський суд завершив допити всіх п’ятьох експертів Інституту Бокаріуса, які робили комплексне дослідження у справі про смертельну ДТП за участю Олени Зайцевої, внаслідок якої загинуло шестеро людей. Експертиза комплексна, а її рішення – колегіальне. Тому ніхто з експертів, по суті, не бере на себе персональної відповідальності.

Складається враження, що експерти навіть не намагаються встановити істину, виконуючи роботу формально.

Зокрема, це стосується перш за все визначення швидкості з якою рухався автомобіль Зайцевої. Наразі вже відомо, що електронна система "Лексуса" зафіксувала 102 км перед самим зіткненням. Відомо, що цю інформацію взагалі не беруть до уваги.

Мовляв, точно невідомо, коли саме збережені ці дані – чи за кілька хвилин перед аварією, чи в момент зіткнення.

Більше того суд незважає на низку громадських експертів, які постійно заявляють, що показники електронної системи були зафіксовані, коли автомобіль не міг продовжувати свій рух.

До уваги чомусь беруться свідчення пасажирки Зайцевої, яка заявила, що "Лексус" рухався зі швидкістю70-75 км/год.

Захисник Дронова невпинно, формулюючи по-різному, просив експертів показати, де вони, як фахівці, проводять лінію перехрестя, що необхідно для того, щоб зрозуміти, чи виїхав Дронов на перехрестя ще на жовтий, чи вже на зелений сигнал світлофора, адже від цього залежить ступінь вини.

Однак, жоден експерт так і не взяв на себе відповідальність і не показав цю лінію. Відповіді експертів просто вражали: "Це не моя компетенція", "Ця лінія уявна, я не можу її провести".

Харківська трагедія: Зайцева була під дією наркотичних речовин

Нагадаємо, справу Зайцевої паралізувало зникнення свідка.

Як повідомляв "Знай.ua", знайшовся ключовий свідок у справі Зайцевої.

Також "Знай.ua" писав, що у Супрун знайшли докази провини Зайцевої.