Airbus викотив з фарбувального цеху першу "Білугу" нового покоління, що отримала потужну назву BelugaXL.

Літак пофарбований у спеціальну ліврею "усміхнений кіт". Таке забарвлення із шести запропонованих варіантів обрали під час голосування співробітники Airbus. За "усміхненого кита" віддали голоси 40% з більш ніж 20 000 виборців.

Перша BelugaXL пройде наземні випробування, після чого здійснить перший випробувальний політ, який запланований на це літо. Комерційна експлуатація літака почнеться в 2019 році після завершення всіх тестувань.

Зараз Airbus експлуатує п'ять літаків Beluga старого покоління, зібраних на базі моделі A300-600. Авіалайнери відіграють важливу роль у діяльності Airbus, доставляючи деталі літаків з заводів по всій Європі на лінії фінальної збірки в Гамбурзі і Тулузі.

Популярні новини зараз
Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

Проект BelugaXL був запущений в листопаді 2014 року для нарощування виробничих темпів Airbus і необхідністю збільшення провізних ємностей. Новий супер лайнер створений на базі вантажного літака А330-200.

BelugaXL на 7 метрів довшою старої Beluga, має більш широкий фюзеляж, а також збільшену на 6 тонн вантажопідйомність. Завдяки цьому BelugaXL зможе перевозити дві консолі крила А350 XWB, тоді як літак попереднього покоління вміщує лише одну консоль.

Характеристики BelugaXL дозволять їй здійснювати неймовірні польоти на відстань до 4000 км з максимальним завантаженням у 52 тонни. Як відзначають в Airbus, експлуатація п'яти нових BelugaXL дозволить компанії збільшити свої провізні ємності по доставці деталей літаків на 30% у порівнянні з використанням існуючих Beluga.

Раніше, компанія Boeing всерйоз збирається запустити у виробництво надзвуковий пасажирський літак, який здатний розвивати швидкість більше шести тисяч кілометрів на годину.

Новий надзвуковий апарат зможе подолати Атлантичний океан приблизно за дві години, Тихий - за три. Чинний рекорд швидкості перельоту через Атлантику належить англо-французького літака Конкорд, який робив це за дві години п'ятдесят дві хвилини. Сьогоднішній лайнер, що летів з дозвуковою швидкістю летить з Лондона в Нью-Йорк майже сім годин.

Як повідомляв портал "Знай.uа", друга спроба запуску японської приватної ракети-носія Момо 2 обернулася провалом - космічний апарат вибухнув через кілька секунд після старту. Запуск ракети Momo 2, повністю створена японською приватною компанією Interstellar Technologies, завершився вибухом снаряда відразу після старту.