Новинка від Apple, швидше за все, втратить звичну кнопку Home і отримає зовнішній вигляд, який дуже нагадує iPhone SE.

Оцініть нове відео з айфоном:

У Мережі опублікований відеоролик з iPhone SE 2. Зовнішній вигляд гаджета був відтворений за опублікованими в інтернеті CAD-кресленнями. Про це пише Tiger Mobiles.

Зовні iPhone SE 2 дуже нагадує попередника. Однак на лицьовій панелі він не має звичної кнопки Home зі сканером відбитків пальців.

Популярні новини зараз
Потрібно терміново змінити: у ПриватБанку звернулися до всіх клієнтів, які мають карту Замість канікул – мобілізація: студенти втратять захист від ТЦК – кого заберуть влітку Прогноз приголомшив і цивільних, і військових: вчені назвали дату завершення війни в Україні "Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Показати ще

Як можна помітити, смартфон позбувся роз'єму для навушників на 3,5 мм, Зараз однозначно невідомо, чи отримає гаджет Face ID. Однак у випадку, якщо iPhone буде оснащений системою розпізнавання особи, його вартість навряд чи буде бюджетною.

Нагадаємо, що Apple хоче купити Condé Nast, що володіє The New Yorker, Vanity Fair, Vogue і іншими світовими виданнями. Про це повідомило The Guardian.

Правда, яких-небудь деталей угоди не розголошується. Apple може купити або якусь частину видавництва, або його цілком.

В The New York Post вирішили дізнатися деякі подробиці, і, як виявилося, що "Condé Nast не продається". У всякому разі, про це заявив глава компанії.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерти з мобільної техніки впевнені, що агресивна піар-кампанія Xiaomi здатна зомбувати покупців. При цьому основною приманкою служить співвідношення ціни і якості гаджетів.

Шанувальники Xiaomi в своїй більшості впевнені, що їх смартфони найкращі в світі. Нібито за якістю вони перевершують Apple, Galaxy, і будь-якого іншого конкурента, а за свої гаджети виробник просить скромну суму, і віддає практично за собівартістю. Але фахівці в мобільній техніці стверджують, що головною причиною популярності Xiaomi є агресивна піар-кампанія бренду.

Справа в тому, що гаджети подібної якості з Xiaomi продаються у великій кількості в Китаї. Але свою фан-базу компанія набирає і з допомогою великій швидкості виробництва нових моделей гаджетів – в середньому в компанії на виробництво гаджета йде близько місяця. Також лояльні шанувальники Xiaomi залучаються виробником для бета-тестування, дослідження і створення інновацій на безоплатній основі для фанатів.