Доки пасажири Укрзалізниці потерпають то від спеки, то від холоду у вагонах поїздів, в Китаї пасажири плацкартних вагонів подорожують у таких умовах, про які нам, напевне, лише можуть снитися. Нещодавно інженери протестували експлуатаційний потяг
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це пише "Novate".
У плацкарті нового зразка визначено межу особистого простору, кожне місце можна закрити спеціальною шторкою, зручні комфортні полки і, що найголовніше, під час переміщення по коридору вагона, коли йдеш, не зачіпаєш і взагалі не бачиш ніг тих, хто затишно розташувався на полицях – чи не краса?
Буквально кілька днів тому "Шанхайські залізниці" оголосили про те, що на рейки вийшов новий швидкісний нічний поїзд, який буде рухатися по маршруту "Пекін-Шанхай". З огляду на значні площі країни, поїзди далекого ходу в Китаї користуються великим попитом. Відстань між означеними мегаполісами високошвидкісною магістраллю становить близько 1318 км, подолати його на новому поїзді тепер можна всього за 12 годин.
Габарити нового залізничного транспорту зазнали деяких змін. А саме, була збільшена висота стель у вагоні і модифіковані спальні місця.
Крім того, важливим моментом є те, що полиці у вагоні розташовані усі по ходу руху. Біля кожного пасажира є своє вікно та полиці для особистих речей, а також розетки та світильники.
Коли пасажир сидить, він може відрегулювати положення спинки полиці.
Один такий потяг може перевезти одночасно 880 пасажирів. В порівнянн зі старими аналогами, новий поїзд вміщує на 37% більше людей.
Також інженери подбали про те, щоб знизити рівень вібрації і шуму в вагонах і тепер, за їхніми запевненнями, тепер в поїзді шуму стільки ж, скільки і в салоні автомобіля під час руху. Гранична швидкість поїзда обмежена 250 км/год. Тому пасажири вранці відчувають себе бадьорими та гарно сплять під час нічних переїздів.
Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", від Києва до Баку тепер можна доїхати без пересадок.