Доки пасажири Укрзалізниці потерпають то від спеки, то від холоду у вагонах поїздів, в Китаї пасажири плацкартних вагонів подорожують у таких умовах, про які нам, напевне, лише можуть снитися. Нещодавно інженери протестували експлуатаційний потяг

Про це пише "Novate".

У плацкарті нового зразка визначено межу особистого простору, кожне місце можна закрити спеціальною шторкою, зручні комфортні полки і, що найголовніше, під час переміщення по коридору вагона, коли йдеш, не зачіпаєш і взагалі не бачиш ніг тих, хто затишно розташувався на полицях – чи не краса?

Буквально кілька днів тому "Шанхайські залізниці" оголосили про те, що на рейки вийшов новий швидкісний нічний поїзд, який буде рухатися по маршруту "Пекін-Шанхай". З огляду на значні площі країни, поїзди далекого ходу в Китаї користуються великим попитом. Відстань між означеними мегаполісами високошвидкісною магістраллю становить близько 1318 км, подолати його на новому поїзді тепер можна всього за 12 годин.

Популярні новини зараз

54-річна Ольга Сумська перевтілилася в Дженіфер Лопес: "Спокусливий образ"

Принц Філіп помер: як це змінить життя всієї Великобританії і яким буде похорон

Наталія Могилевська показала обличчя без фотошопу і заплутала навіть відданих шанувальників

В Україні зміняться правила проїзду для пільговиків - заява Мінсоцполітики

Показати ще

Габарити нового залізничного транспорту зазнали деяких змін. А саме, була збільшена висота стель у вагоні і модифіковані спальні місця.

Крім того, важливим моментом є те, що полиці у вагоні розташовані усі по ходу руху. Біля кожного пасажира є своє вікно та полиці для особистих речей, а також розетки та світильники.

Коли пасажир сидить, він може відрегулювати положення спинки полиці.

Один такий потяг може перевезти одночасно 880 пасажирів. В порівнянн зі старими аналогами, новий поїзд вміщує на 37% більше людей.

Також інженери подбали про те, щоб знизити рівень вібрації і шуму в вагонах і тепер, за їхніми запевненнями, тепер в поїзді шуму стільки ж, скільки і в салоні автомобіля під час руху. Гранична швидкість поїзда обмежена 250 км/год. Тому пасажири вранці відчувають себе бадьорими та гарно сплять під час нічних переїздів.

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", від Києва до Баку тепер можна доїхати без пересадок.