Компанія Seagate оголосила в ході презентації E3 2018 про випуск Game Drive for Xbox SSD. Це зовнішній твердотільний накопичувач, який розрахований на роботу з консоллю. Він представлений у варіантах на 500 ГБ, 1 ТБ і 2 ТБ. Це незвичайний девайс, оскільки зовнішні накопичувачі потребують ПК-користувачів.

Однак, новинка покликана розширити доступний об'єм пам'яті Xbox One і прискорити завантаження ігор. Накопичувач виконаний в строгому дизайні, в стилі самої консолі. Для підключення використовується інтерфейс USB 3.0, що передбачає швидку передачу даних між пристроями.

Game Drive for Xbox SSD розпізнається і встановлюється в систему близько двох хвилин. При цьому живлення він отримує по тому ж кабелю, що і дані. Новинка з'явиться у продажу цього літа за ціною від 150 доларів за 500 ГБ до 600 доларів за максимальну версію на 2 ТБ. Зазначимо, що найбільш ємною модифікації вистачить на півсотні першокласних ігор.

Популярні новини зараз
Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини Дощі, грози і навіть заморозки: шашлик на Великдень доведеться відкласти, синоптики попередили про негоду Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруються не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.

Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.