New York Times повідомив, що багато SmartTV мають секретне ПО Samba TV, яка аналізує дані з 13,5 млн телевізорів у США для кращого розуміння переваг користувачів і подальшого націлювання їх рекламою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Телевізори Sony, Sharp, Philips і тд — моделі цих виробників не тільки стежать за тим, що дивляться користувачі, але ще і збирають інформацію про інших пристроїв, з яких користувачі цієї мережі виходять в інтернет. По суті, не ви переглядаєте телевізор, а телевізор дивиться на вас.
Компанія стверджує, що такий збір даних обов'язково супроводжується відкритим угодою користувача, однак у більшості випадків подібні оповіщення маскується під угода маленьким шрифтом.
Сама Samba TV не продає користувальницькі дані, але використовує зібрану інформацію для подальшого націлювання рекламою на інших пристроях користувачів. Дивно, що цим займаються виробники дорогих телевізорів Sony і всі інші. І хоча телевізори з мінімальним інтелектом і так коштують величезних грошей, компанії продають ваші інтереси для реклами.
Проте варто відзначити і те, що при купівлі Smart TV люди не усвідомлюють усі можливості телевізора, і при наявності вбудованої камери, на вас можуть дивитися по іншу сторону телевізора.
Як повідомляв раніше Знай.uа, синій світло від наших смартфонів, ноутбуків і інших цифрових екранів може бути набагато більш небезпечним, ніж вважалося раніше.
Також Знай.uа писав про те, що компанія Xiaomi зазвичай не затягує вихід новинок, які вже були "розрекламовані" в мережі, хоч і часто ще до моменту їх виходу стають відомі їх характеристики.