New York Times повідомив, що багато SmartTV мають секретне ПО Samba TV, яка аналізує дані з 13,5 млн телевізорів у США для кращого розуміння переваг користувачів і подальшого націлювання їх рекламою.

Телевізори Sony, Sharp, Philips і тд — моделі цих виробників не тільки стежать за тим, що дивляться користувачі, але ще і збирають інформацію про інших пристроїв, з яких користувачі цієї мережі виходять в інтернет. По суті, не ви переглядаєте телевізор, а телевізор дивиться на вас.

Компанія стверджує, що такий збір даних обов'язково супроводжується відкритим угодою користувача, однак у більшості випадків подібні оповіщення маскується під угода маленьким шрифтом.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Сама Samba TV не продає користувальницькі дані, але використовує зібрану інформацію для подальшого націлювання рекламою на інших пристроях користувачів. Дивно, що цим займаються виробники дорогих телевізорів Sony і всі інші. І хоча телевізори з мінімальним інтелектом і так коштують величезних грошей, компанії продають ваші інтереси для реклами.

Проте варто відзначити і те, що при купівлі Smart TV люди не усвідомлюють усі можливості телевізора, і при наявності вбудованої камери, на вас можуть дивитися по іншу сторону телевізора.

Нагадаємо, що аналітична компанія Blannco, яка спеціалізується на ремонті смартфонів, опублікувала звіт з ремонту та безпеки мобільних пристроїв і визначила найбільш ненадійні смартфони на Android і iOS. Дане дослідження опублікувала GSMArena.

Як повідомляв раніше Знай.uа, синій світло від наших смартфонів, ноутбуків і інших цифрових екранів може бути набагато більш небезпечним, ніж вважалося раніше.

Також Знай.uа писав про те, що компанія Xiaomi зазвичай не затягує вихід новинок, які вже були "розрекламовані" в мережі, хоч і часто ще до моменту їх виходу стають відомі їх характеристики.