Вже в наступному місяці, 14 серпня, для World of Warcraft вийде сьоме доповнення - "Битва за Азерот". Сьогодні ви дізнаєтеся про найважливіші речі, які потрібно знати перед грою в "Битву за Азерот".

Сюжет

Події "Битви за Азерот" починаються відразу після доповнення "Легіон", коли Азерот зупинив вторгнення Палаючого Легіону, здобувши перемогу на Аргусі. Все ж Альянс і Орда не забули старі суперечки, і конфлікт розгорається з новою силою. Причиною розбрату стає боротьба за Азеріт, ресурс, який з'явився після битви з легіоном.

В ході нового бою Альянс атакує Підгороддя, а Орда спалює Тельдрассіл. Після цього фракції починають готуватися до масштабної війни, відправившись на пошуки союзників у землях Великого моря. Альянс примкне до морської держави Куль-Тірас, а Орда укладе союз з імперією Зандаларі, прабатьківщиною тролів. Тут сюжетна лінія розходиться для представників кожної фракції.

Популярні новини зараз
Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками
Показати ще

Герої Альянсу досліджуватимуть Кул-Тірас, де вони будуть битися проти піратів, таємничих морських жерців, а також темної магії. Всі дії будуть відбуватися на трьох локаціях: Тірагардская Помор'я, Друствар і Долина Штормсонг.

Ординці відправляться в Зандаларскую імперію, де їм належить битися зі збожеволілими сектантами-тролями, гігантськими динозаврами та творіннями титанів. Герої будуть подорожувати по трьом локаціях: Зулдазар, Назмір і Вол'дун.

Нові локації

В "Битві за Азерот" з'явиться два нових континенти, які розділені на три локації. Переміщатися між ними буде просто, адже з обох столиць регулярно відпливають кораблі.

Кул-Тірас складається з Долини Штормсонг, Друствара і Тірагардского помор'я.

В Долині Штормсонг виробляються бойові кораблі, освячені Морськими Жерцями. Також на території долини знаходиться Святилище Штормів, священне місце і підземелля на 5 гравців. Друствар - горбистий край, покритий густими лісами, де розташоване підземелля Битви за Азерот - Садиба Уейкрест. У Тірагардском Помор'я гравці зіткнуться з піратами та виявлять підземеллі 120 рівня Облога Боралуса.

На Зандаларі розташовані Назмір, Зулдазар і Вол'дун. Перший населений кривавими тролями, а також в цій локації розташоване джерело вроки племені Зандалар - підземелля Подгнілье. Зулзадар - столиця континенту, де розташована база Орди, а також підземелля Атал'Дазар і Спокій Королів. Вол'дун - пустеля, населена расою лисолюдей Вульпера і зміїною расою Сетрак. Там же знаходиться Храм Сетраліс.

Нові та союзні раси

Всього в "Битві за Азерот" з'явиться вісім нових рас, які порівну розійдуться між фракціями. До Альянсу приєднаються Осяяні дренеї, ельфи Безодні та дворфи Чорного Заліза. На сторону Орди стануть Нічнонароджені, таурени Крутогора, Орки Маг'Хари й зандаларскі тролі.

Щоб отримати приязність союзних рас, гравцям доведеться виконувати доручення, причому займатися цим можна вже зараз. Наприклад, заради підтримки тауренів Крутогора потрібно пройти завдання на Аргусі, і підвищити репутацію. Дружба з Нічнонародженними пов'язана з сюжетом в Сурамарі та репутацією затьмарення. Для Осяянних дренея знадобиться проходження лінії Аргуса і репутація з Армією Світла. Ельфи Безодні будуть пов'язані з Захисниками Аргуса й основним сюжетом.

Щоб активувати ланцюжок завдань і отримати доступ до союзних рас, потрібно знайти певні зони в Штормград і Оргріммарі. Вони не отримають глобальних змін, як за часів катаклізму, але в них з'являться нові будівлі.Там гравці знайдуть представників союзних рас, які дають доручення.

Нові режими

На старті "Битви за Азерот" гравцям відкриють десять нових підземель 120 рівня, які порівну розділені між фракціями. Альянсу будуть доступні Вільна Гавань, Садиба Уейкрестов, Тол Дагор, Святилище Штормів і Облога Боралуса. Для Орди заготовлені Атал'Дазар, Храм Сетралісс, Подгнілье, Спокій Королів, Кеза. Також буде два рейдових підземелля Ульдір і Чертоги Управління.

Розробники відмовилися від рейдових комплектів і бонусів - в Blizzard вважають цю систему застарілою. Частина функцій рейдових комплектів забере Серце Азерот, який гравці будуть покращувати за допомогою азеріта. Артефакт буде автоматично поглинати ресурс, якщо гравець знаходиться поруч з ним. З підвищенням рівня Азерот відкриє приховані можливості екіпіровки персонажа.

Також додадуть два нових режими: експедиція на острови та військовий фронт. Експедиції будуть проходити в звичайному, героїчному, епохальному і PvP режимах в команді до трьох осіб. Головне завдання - дати відсіч фракції противника і накопичити 6000 од. азеріта раніше суперників. Зібраний ресурс можна витратити на підвищення рівня Серця Азерот.

Військовий фронт - кооператив на 20 гравців з механікою класичних RTS, наприклад, Warcraft III. Спочатку гравці облаштовують табір, споруджуючи кузні, збройові, бараки й так далі. Потім створюється армія для перемоги над ворожим ватажком. Для перемоги потрібно пробитися до супротивника і захистити власні кордони. І не забувайте, що на карті можна зустріти гоблінів-торговців або інших випадкових NPC.

Геймплейні нововведення

Blizzard також вирішила попрацювати над балансом класів. Розробники перероблять здатності, що дозволяють масово оглушати ворогів. Також видалять артефактну зброю, але не поспішайте сумувати, адже її здібності розподілять між талантами та заклинаннями. До того ж зброю не видалять просто так, а гравцеві доведеться пройти ланцюжок завдань, щоб перетворити його в здатність.

Розробники також вирішили повернути деякі класові Баффі, а також ввели нову формулу розрахунку шкоди від здібностей. Вона краще балансує Силу атаки та шкоди зброї. На Кровотечі й Отруту тепер впливає Швидкість. Переробили й концепцію звірів, тепер потрібно приручати сімейство тварин для кожної спеціалізації.

Зміни торкнулися і системи талантів. Відтепер гравець обирає один талант із загального набору, а не один з трьох в кожному ряду. Загальна кількість талантів зменшили до чотирьох.

Світове PvP також буде змінено, адже Blizzard стурбована, що мало гравців бореться проти живих опонентів. Тепер не буде поділу серверів на PvE і PvP, а кожен буде змінювати функцію в меню персонажа. Так розробники хочуть створити комфортні умови для любителів гри проти NPC і для завзятих PvP-гравців.

Бонусний контент

Напередодні виходу "Битви за Азерот" розробники роздають перші шість доповнень безкоштовно. Так що якщо ви хотіли почати грати в WoW, то цей самий час. До того ж Blizzard переглянула цінову політику гри, і тепер, щоб почати, вам потрібна тільки підписка. Раніше від гравців вимагали покупки "Бойової скрині". Також раджу прочитати комікси Повернення, Вісники та Три сестри, щоб краще ознайомитися з лором "Битви за Азерот".

Ігор Нікітін, спеціально для Знай.ua